Jeg er studerende på CBS, og er sammen med min kammerat igang med at starte et oversættelsesbureau op.
Inden vi lancerer vores hjemmeside og udvider vores netværk med flere oversættere, kunne vi godt tænke os at prøve at lave en test oversættelse. Altså prøve hele forløbet af, inden vi er helt klar til en officiel lancering og igangsættelse af buerauet.
Derfor tilbyder vi nu meget billig oversættelse eller korrekturlæsning for dem som evt. skulle have brug for noget. Det gør vi oven i købet med ekstra rabat, på vores i forvejen billige priser. Det sprog som vi oversætter fra er dansk-engelsk, eller korrekturlæsning af engelsk tekst.
- Normalt vil vi tage kr 1.10 pr ord som skal oversættes, MEN fordi vi skal have testet forløbet af gør vi det for kun kr. 0.80 pr ord.
- Udover det kan vi også hjælpe med korrekturlæsning, som virkelig også er meget billigt! For at få en pris på korrekturlæsning, så skriv til min mail som står i min profil eller skriv en besked til mig.
- Kvaliteten er alt afgørende, og den garanterer vi også. Opgaven vil blive udført af en yderst dygtig sprog studerende fra CBS, hvor der selvfølgelig vil blive læst korrekturlæsning.
Tøv ikke med at skrive, vi er ærlige og ja, måske er det slet ikke os du skal have fat i.