Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook interesser. Liste over sider søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg har en netbutik og har i den forbindelse fin succes med at køre facebook kampagner. Det har været learning by doing at få opsat de forskellige kampagner, og jeg gør primært det, at jeg vælger alder og køn og derefter vælger jeg forskellige "interesser" der passer til den annonce jeg sætter op.

F.eks hvis jeg vil køre en annonce for de af mine produkter, der henvender sig til børnefamilier vælger jeg at rette min annonce mod brugere, der er fans af forskellige børnetøjsbutikkers facebook sider. Så er jeg da i hvert fald sikker på at ramme nogen med børn Skype-Wink

MEN! nu kommer min undren så. Man kan kun vælge dem som facebook selv foreslår. Og det er langt fra alle man KAN vælge. Der er flere børnetøjsbutikkers facebook sider med flere tusinde fans man ikke kan vælge, hvorimod der er andre med kun få hundrede fans man kan vælge. 

Det er ikke særlig logisk i min verden, og jeg spurgte facebooks kundeservice, men fik et standardsvar, at det ikke var en funktion facebook understøtter.... Min egen butik, som har 1500 fans kan heller ikke vælgesBig Smile

Når jeg så sidder og opretter annoncer for, skal vi sige ting til boligen, så bryder jeg min hjerne for at finde på sider som indretningsinteresserede kunne være fans af, og jeg får da også en del frem, men jeg gad virkelig godt, at der var en liste et sted, med facebook sider man kan vælge inddelt efter emne. Så man, hvis man skal oprette en annonce der henvender sig til boligindretnings interesserede, hurtigt kan oprette en målrettet annonce. 

Findes det? 

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, Facebook allerede selv har givet dig svaret i form af, det ikke er en service, de understøtter.

Det er en umulig opgave at oprette sådanne 'side kataloger', da der oprettes ufatteligt mange sider hver dag, nogle mere seriøse end andre.

Men hvorfor begrænse din annoncering SÅ meget?

Hvis du betaler for klik (cpc), sker der jo intet ved, at din annonce bliver vist for en person, som den ikke er ret relevant for. Fordi klikker personen ikke på annoncen, betaler du ikke noget. Og måske går du glip af kunder, ved at målrette så intenst.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)