Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du den næste Mark Zuckerberg ? :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Jeg syntes det er et ok indlæg. Hvis man vil høre mere så kan man jo bare skrive til Casper. Selv vil jeg ikke, da jeg ikke ligger i den ønskede målgruppe (men er dog nysgerrig over hvad det er for et projekt).

Det kan du vel se ved at se hvad der er registreret af enslydende .net og .com den 20/10 eller 21/10 med korte navne . maks 8 karakterer Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07

Agent:

Casper Henningsen:

Kan du eventuelt sende mig referencer på nogle mere kompliceret sider, hvor du som agent mellem firma og programmører har haft succes ?

Start med at fortælle mig hvad slags programmering det skal være omkring. Er det til .Net eller hvad forstiller i jer? - blot så vi evt. kan ramme en reference der matcher lidt op i mod hvad i søger?

Hvad slags risici tænker i på i forhold til et færdigt produkt?
/Flemming 

Jeg fortæller ikke nærmere i detaljer omkring hvad siden skal programmeres i, det må blive ved et møde face to face, hvor vi fremlægger projektet. (men jeg har jo skrevet "verden over" i mit første indlæg)  Du er selv lidt inde på det, for det vil blive en lang process henimod at siden er endelig og der vil skulle foregå en masse day to day sparring og udveksling af knowhow - så hvis løsningen skulle kunne lade sig gøre ville man være nød til at have en eller to mænd fast i DK, som så skal kunne formidle videre fra dag til dag. Eller også ville jeg sammen med en eller to af mine makkere skulle rejse ned til det pågældende land for at sikre skabelsen af siden. (i det tilfælde vil dine egenskaber som agent blive overflødige) send mig et par link til nogle færdige produkter som er lykkedes, så vil jeg lynhurtigt kunne se om det har interesse eller ej.

Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:15

Det er meget svært at søge kompetente programører, hvis ikke i kan fremlægge et kodesprog?

Jeg kan hjælpe jer indenfor:

Html

CSS

Php 

Mysql

Jquery

Wordpress/Ruby

Venlig hilsen, Mikkel Lindblom 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:23

Enuki:

Det er meget svært at søge kompetente programører, hvis ikke i kan fremlægge et kodesprog?

Det er tilgengæld også rigtigt klogt, at lade vær med at lægge sig fast på et teknologi-valg med mindre man selv er it-ekspert.

Det er rigtigt smart at finde en senior-mand med fingeren på pulsen og så lade ham bestemme det.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)