kunne ikke finde nogle andre referencer end den ene du linker angående ny facebook side ved jeg ikke hvordan min side kommer til at se ud referencer.
Jeg sidder netop i disse dage og er ved at indsamle reference udtalelser fra kunder som har købt applikationen, så du kan jo kigge ind igen om noget tid og se flere Facebook sider med denne app, og hvad de synes om det :)
smykke online kunne
jeg ikke se noget jeg ikke selv kunne lave .
Nu ved jeg ikke hvad du "kan lave" - men de fleste har ikke de programmeringsmæssige evner til at lave ting som:
Automatiserede produkt visninger
Automatisk opdatering af produktvisningen på Facebook når man eksempelvis opretter et nyt produkt på ens webshop. Smykker-Online har for eksempelvis valgt at få vist de 20 nyeste produkter vist på Facebook. Det vil altså sige at navn, pris, beskrivelse og et flot skalleret billede magen til det på shoppen, automatisk bliver vist på Facebook uden at Smykker-Online skal sidde og bruge tid på at "lægge dem ind" på Facebook med videre - de bliver helt automatiseret vist & sorteret efter den enkeltes behov.
Facebook Tracking
Hvis du kan lave tracking af din Facebook side er det jo helt fint. Problemet er jo bare at de fleste ikke kan se hvor godt deres landing-page virker, så for dem er denne applikation virkelig oplagt.
Her er et eksempel på tracking over Facebook
Split-testing på Facebook
Mange bruger split-tests på deres hjemmeside for at finde ud af hvad der virker bedst. Her har man mulighed for at opsætte sin egen test og se hvad der virker bedst. Hvis man eksempelvis vil vide om folk klikker på grønne knapper mere end på blå knapper, så har man altså redskaberne til at finde ud af det med denne applikation
bliver der også lavet mere for denne pris 850 kr altså markedsføre du facebook siden med nogle grund ting ?
Jeg ved ikke hvor du får de 850 kr fra.
Gold versionen koster en engangspris på 499,-
&
Diamond versionen koster en månedlig pris på 125,-