Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Positiv forsikringsoplevelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg modtog i går et brev fra mit forsikringsselskab, med information om en kommende stigning, og blev faktisk glad. Ikke så meget for selve stigningen, men fordi forsikringsvilkårene samtidig blev ændret, og at de i den forbindelse havde vedlagt et skema over ændringerne.

I skemaet var der listet alle de forskellige forsikringsområder. Ud for hvert område var der 3 kolonner. Den første indeholdte dækningen ifølge de gamle vilkår. De 2 næste kolonner beskrev henholdsvis forringelser og forbedringer med de nye vilkår, skrevet med rødt eller grønt.

Nu kunne man nemt se at f.eks. elskader af en bestemt karakter ikke var dækket af de gamle vilkår, men med grønt nu var dækket af de nye vilkår. Alt i alt, synes jeg det var rigtig godt fundet på, og giver en fed brugeroplevelse, så man ikke selv skal sammenholde de 2 policer, og finde hoved og hale i forskellen.

Det kunne mange firmaer godt lære noget af Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:49

Så fordi de tegner lidt for dig er du glad og tilfreds med at prisen stiger? Wink

Umiddelbart tænker jeg at det skal være nogle ret radikale ændringer der skal til for at jeg ville være glad for en prisstigning.. Og elskade har jeg aldrig oplevet

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:57

Selve stigningen var jeg nu ikke glad for, det var måden de greb det an på. Helt konkret var det inboforsikringen der var blevet lavet om, og elskade, var blot en af mange ændringer. Der var vel en 30-40 stykker af slagsen og det var bestemt ikke uvæsentlige ændringer. Skulle man have sammenholdt de 2 policer for at finde ændringerne, ville man nok have overset meget.

Så min glæde gik mere ud på, at de havde valgt at gøre et stykke arbejde, for at gøre det mere overskueligt, hvad der var ændret. Det synes jeg var rigtig god service Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)