Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Din oplevelse når du besøger vores hjemmeside

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, super fedt med alle de indspark :)

Hvis i kigger på en side som f.eks. http://myartspace.dk/www/Reviews/ShowReview.asp?userId=1036&artid=18442

Hvordan oplever i så den?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52

Forsiden er den værste i mine øjne - undersiderne er lidt bedre. Tips og tricks synes jeg er lidt rodet.

Det der generer mit øje mest er banneret "Vil du osse med til minimessen?", de små kvadratiske reklamer i venstre side og så jeres logo i fire forskellige faver. Det giver alt i alt en masse farver som spreder mere end det samler (nu er det en kunstnerside, så selvfølgelig skal der være farver, men et kompromis mellem den store farvelade og så et mere ensrettet "Danske Bank" udtryk ville jeg foretrække).

MVH

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:03

Mange call action på forsiden skær ned til de motivere bruger at være meget aktive

Nok der vises en af dele nyeste kommentar eller sammen fattet de 2

Nyheder blog og bruger blog blev forvirret næst det samme hvorfor ikke vælge det ene, med så mange ting kan man simpelthen indenhold det i hovedet

samme nyheder vises 2 gange på hvorfor fremtone dem øverste i nyeste blog indlæg

Er der ikke for mange af disse igen det samme igen

• Nyeste set profil
  • Nyeste oprette profil
  • andre bruger har set sidste
  • plus profiler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Feb 06
Skrevet kl. 14:23

Den sidste side som også er meget vigtig da det er den side som præsenterer de bruger vi har på siden er http://myartspace.dk/www/User/Profile.asp?favourite=814

Hvordan ser det ud med den når man ser den første gang?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 18:57

Hej.

Jeg tænkte som det første "BANG".. Der er rigtig meget på siderne, især forsiden.

Der gik noget tid før jeg indså hvad siden gik ud på. Tænk på at folk gerne skal fanges af siden hurtigt..

Held og lykke fremover

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 8. Feb 06
Skrevet kl. 20:41

Mange tak for alle de feedbacks der er kommet, vi har helt sikkert en masse vi lige skal have snakket om :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18

Må give ret i, at der er alt for mange ting på forsiden. Desuden synes jeg at fra toppen og ned til "vil du osse med til minimessen?" ikke er pænt. Det er fint du/I er kreative, men det der er for 90'agtigt.

Lidt konstruktiv kritik her fra Cool

/Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 21:32

Hejsa Bakkers! 

Jeg skriver nu uden at have læst andres respons. Det jeg siger håber jeg i tager som konstruktiv kritik, jeg har ingen interesse i at gøre dig/jer ondt.

Først så jeg linket og tænkte "kunst", mens den loadede tænkte jeg, nu er det nok en flot hjemmeside med dejligt design, så man nyder at kigge på den kunst der er på siden.

Bam! Farver i mangevis, tænkter først om jeg havde klikket på en reklame for en børnehave eller en anden børne institution. Primært på grund af de mange farver der først kom op, det mindede mig ærligt talt mest om blå stue og rød stue der havde kunst dag. Måske er det logoet? måske er det stilen, hvorpå at jeg tænker.. Det er lidt barnligt.

Den virker også meget rodet, udover at jeg følte jeg befandt mig i en børnehave, så skulle vi også til at lege med puslespil, brikkerne flød over det hele! Det er forstyrrende, det er ubehageligt. Jeg kan slet ikke tage mig sammen til faktisk at se videre på siden, selvom jeg lige prøver at "tage mig sammen", for at give bedre vurdering af hvad hjemmesiden har af gode og dårlige ting. 

På den gode side har i da forskellige ting, som nok er spændende og som man kunne fordybe sig i, hvis ikke jeg blev skræmt væk fra første klik. Forvirringen er for stor. 

Med venlig hilsen 

Michael Bruun-Larsen

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 21:53

Når I tager snakken om, hvordan I vil gøre, så hav med i tankerne, at I har MAX. 10 sekunder til at fange den gennemsnitlige brugers interesse og nysgerrighed.

Hvis I nu skulle lave sitet til PERSONEN. Hvad ville fange personens opmærksomhed så meget, at han/hun bliver på sitet i stedet for at trykke videre?

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)