Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring af ny webshop!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!

Først og fremmest tak for al den hjælp i giver herinde.

Jeg har åbnet en ny webshop, med et nyt design, med salg af kasketter og huer, og mangler nu bare at sælge nogle produkter.

Hvilke markedsføringsmuligheder vil i mene er bedst for min virksomhed?

http://kasketkarl.nu

Venlige hilsner

Andreas

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Fin hjemmeside du har fået designet. Start med at fokusere på Google Adwords, det kan give dig salg på den korte sigt rimelig hurtigt. Begynd også at læse en masse om Søgeoptimering, så du kan begynde at stige i de organiske resultater. En god ting er også at tage fat i affiliate marketing lige fra start, og få valgt nogle gode netværk hvor du kan trække en god volume af salg igennem.

Det nok de 3 markedsføringsformer jeg vil anbefale dig her til at starte med.

Pøj pøj med projektet Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO er altid en mulighed.

Ellers kan du benytte dig af adwords, for at komme højere op på google. Det har jeg personligt haft gode erfaringer med.

Der er også den mulighed at tilmelde dig virksomheder, så som euroads, partnerads, mikkelsen-media, mv. og oprette en kampagne. På den måde når du ud til mange hjemmesider på kort tid. 

En fanside på facebook er efterhånden også en god markedsføringskanal, som du kan prøve kræfter med. 

Jeg kunne forestille mig at de fleste vil foretrække SEO, og det er nok også den løsning som holder i det lange løb. Vil du have kunder lige nu og her, så vil jeg spendere et par kroner i adwords da det er nemt og hurtigt. Desværre kan søgeordene forekomme dyre, og vælger du ikke dine søgeord med omhu, vil/kan trafikken, som ikke fører til salg, æde dine omkostninger uden resultat. 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas jeg har skrevet en lille e-bog om at markedsføre sig selv i de sociale medier, men den er desværre pt. inkomplet, men du må da gerne få det jeg allerede har hvis du vil bare send mig en pb, med din e-mail.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Rigtig fin side du har fået lavet. Det skal nok fungere.

Der er kommet flere gode forslag og jeg vil også anbefale dig Adwords og seo. Selvom du måske ikke kan få det til at løbe rundt med Adwords, kan det faktisk være en god idé alligevel for en kortere periode. Det kan det være, fordi du får en masse værdifuld information om, hvilke søgeord er det meget trafik på, hvilke søgeord konvertere bedst og hvilken overskrift/tekst får de højeste CTR rater/konverteringer? Når du ved det, kan du målrette din seo mod de rigtige søgeord og tekster første gang og derved spare tid. Det er jo lidt ærgerligt at kommer øverste på et søgeord efter 3-6 måneder for at opdage der ingen trafik er, selvom det måske virker som et meget oplagt søgeord. Så min anbefaling er test og undersøg markedet med Adwords og målret din seo mod det der virker for dig og slip for at betale for din markedsføring. Affiliate er også en god idé.

 

Held og lykke med det.

Mvh. Peter

billige tonere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)