Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hosting til "voksenindhold"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle hosts,

Jeg søger en hostingløsning til et nyt site med "voksenindhold". Venligst send mig en pm eller skriv her i tråden, hvis du har et hostingfirma, der tilbyder hosting af sider med denne type indhold. Medsend meget gerne link til dit firmas hjemmeside.

Vh. Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:59

Det tilbyder næsten alle ring eller skriv til dem , for det tilbyder de fleste , dog bare du overholder dansk lovgivning , jeg har haft hos wannafind , dandomain, surftown, megahost , gigahost.dk  unicom.com

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:05
Jeg er også enig i at de fleste tillader det, de steder hvor du finder undtagelser vil typisk være hvis der er meget eller fri traifk inkluderet i aftalen - da udbyderne ved at kunder med adult content typisk trækker en hel del trafik i gennem. Hvilken form for hosting er det du søger (webhotel, serverleje, managed løsning etc.)?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19

Sune Christesen:
Jeg er også enig i at de fleste tillader det, de steder hvor du finder undtagelser vil typisk være hvis der er meget eller fri traifk inkluderet i aftalen - da udbyderne ved at kunder med adult content typisk trækker en hel del trafik i gennem. Hvilken form for hosting er det du søger (webhotel, serverleje, managed løsning etc.)?

Ja netop! Der hvor hosting-udbyderne er bange, er fordi nogle er bange for at blive stillet under et dårligt lys, eller trafikken. Men så længe man ikke bryder loven så er de fleste villige nok :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Du er meget velkommen til at kontakte mig vedr hosting af dit site. Jeg ejer www.megahost.dk og det er tillladt at have "voksent" indhold så længe det overholder dansk/internatinal lovgivning, der er fornuftige taffikgrænser og overskrider du dem, er der ingen kæmperegning bagefter. Så tager vi os bare en snak om hvad behovet er.

Du kan få dig et billigt webhotel ved at trykke på vores oversigt på webhotel løsninger

En anden ting du kunne overveje, det er at vælge en host der har været online i 5 år og har kapaciteten til at vokse med dig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)