Vi søger, som overskriften antyder, en ekspert inden for Apache server, der kan hjælpe os med at løse et akut problem og som virkelig skal være dygtig for at kunne løse det.
Vi håber på en hurtig tilbagemelding. Det er ligeledes meget velkomment at give referencer eller henvisninger på folk, der kan løse problemet hurtigt.
Hvis du skriver lidt om hvad problemet består i er det sikkert nemmere at hjælpe dig.
Apache kan bruges til rigtig mange ting, og der er ret stor forskel på om det er noget "simpelt" med mod_php eller om der er noget langhåret med tomcat server der er gået i hegnet med noget jsp.
Jeg har sjældent oplevet at problemer er direkte apache relateret. Så jeg er enig i at du måske skulle uddybe for at vi kan vurdere hvem du bedst er tjent med at få fat i.
Problemet er absolut ikke simpelt, det er derfor vi søger en sand ekspert, der virkelig er hardcore til det. Vi har ingen anelse om hvad problemet er og serveren er gået ned ud af det blå. Surftown siger det er komplekst og kan ikke umiddelbart finde problemet sådan lige. Og yder desuden ikke support på VPS.
Vi får følgende warning:
apache2[Tue Nov 23 12:15:50 2010] [warn] NameVirtualHost *:80 has no VirtualHosts [Tue Nov 23 12:15:50 2010] [warn] NameVirtualHost *:80 has no VirtualHosts [Tue Nov 23 12:15:50 2010] [warn] NameVirtualHost *:80 has no VirtualHosts [Tue Nov 23 12:15:50 2010] [warn] NameVirtualHost *:80 has no VirtualHosts failed!
Du er velkommen til at kontakte mig på +45 70208440. O-Biz er en Linux kosulentvirksomhed, og jeg er sikker på, at en af vores konsulenter kan hjælpe dig.
Du er også meget velkommen til at sende alt det information du har på mail til mp@o-biz.dk, så jeg kan finde den rette mand til dig, før vi taler.
Så er problemet løst! Vi takker meget for svarene og de mange henvendelser.
Vi søger i kølvandet på dette problem en fast tilknyttet server administrator som partner, så hvis det ligeledes kunne have jeres interesse, er i velkommen til at skrive det her i tråden, eller i en privat besked.
Vi søger i kølvandet på dette problem en fast tilknyttet server administrator som partner, så hvis det ligeledes kunne have jeres interesse, er i velkommen til at skrive det her i tråden, eller i en privat besked.
Det kan vi sagtens finde ud af. Vi er certificeret Ubuntu Solution Provider, og administerer og vedligeholder servere og servermiljøer for virksomheder og hosting-udbydere.
Kontakt mig gerne hvis i ønsker en fast tilknyttet Linux konsulent fra os.
Surftown siger det er komplekst og kan ikke umiddelbart finde problemet sådan lige.
Ja, det må nu stå for deres egen regning. Det er bare en advarsel, og i sig selv ikke noget problem. Typisk sker det fordi man har deklareret sin NameVirtualHost på port 80 “*:80”, og så lavet side VirtualHosts uden portnummer “*” eller på et andet portnummer end 80.
Så det kan løses ved blot at rette NameVirtualHost-deklarationen til at bruge samme port-opsætning som ens VirtualHost – eller fjerne den, hvis der allerede er en med det rigtige portnummer.