Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner søges til dansestudie

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en partner, lidt om mit sted, jeg ejer et dansestudie hvor vi tilbyder forskellig slags holdsport, der er blandt andet poledance, hula hoop dance, burlesque, powerhoop, stripfitness og alm dans såsom funk og hip/hop.

Vi har to store lokaler, samt et omklædningsrum, omklædningsrummet er klargjort til bad, men der er endnu intet.

I alt råder vi over godt 300 kvm.

Der er allerede godt med medlemmer, og et rimeligt flow af nye.

Jeg leder efter en person som har lyst til at være med på vognen, jeg ser flere muligheder, det kan være en person som allerede har et lign sted, og man så kunne slå tingene sammen, eller et sted der udbyder andre former for træning, så kunne man flette firmaerne sammen, det kunne også bare være en person som gerne vil være med til at køre dette helt i top.

Forslag modtages

Hilsen Kathrine

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:24

jeg har flest første pladsen på google med  alle ord med  strip i  Smile

jeg er derved striptease branchen meste søgte sted, jeg har dog svært ved at finde et sted til stripper kan få stripundervisning til de nye stripper .

Dette kunne jeg godt bruge en samarbejdes partner til , alle de der vil hjælpe mig med stripundervisning arbejder lidt for meget i striptease branchen og derved  har de svært ved at motivere stripper underviser til at hun videre formidler hele sin viden, så strip undervisning bliver kun  derved 2-4 timer de vil give til de nye stripper normalt og der lære man jo ikke ret meget på den tid

Derved super godt  at jeg fik en partner der ikke er på samme måde i strip branchen

Jeg kunne linke til dig og give dig en masse af besøgene ligger det selvfølgelige et godt sted så  du får 1000 vis besøgene hver måneden .

Evt kunne hjælpe på flere andre måder med dette kunne vi aftale vis du kunne tænke dig et samarbejde.

Der er oveni ny hjemmeside på vej og den er færdig snart og der kommer derfor endnu mere gang i min side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 21:39

Hej 

Det lyder ikke nødvendigvis helt dumt, du udbyder vel også stripundervisning til polterabends o.l.?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:45

showdancefitness:

Hej 

Det lyder ikke nødvendigvis helt dumt, du udbyder vel også stripundervisning til polterabends o.l.?

Har lidt strip undersviser især joan og kimmi med jeg har ikke lokaler og de kan jo ikke klare alle bookinger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:28

Prøv evt. også http://www.dancezone.dk. Jeg ved man har mulighed for at finde dansepartnere, så hvorfor ikke også en forretningspartner inden for dans.

Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 20:10

Tusind tak for tippet, det må lige prøves :)

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:12

Hej Katrine.

jeg har mange års erfaring og kompentance inden for Hip Hop, EB, Break, Lockin og Boogaloo. samt nyere danse stile.

Idag danser jeg ikke ( er tidligere lectric boogie danser)  - bruger mere tid på administration og branding

- man kan hjælpe dig med evnt. nye undervisere fra: USA, Frankrig, sverrige, england og andre lande

med venlig hilsen 

Claudio

Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Polterabend Event Skrevet kl. 14:26
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)