Jeg leder efter en partner, lidt om mit sted, jeg ejer et dansestudie hvor vi tilbyder forskellig slags holdsport, der er blandt andet poledance, hula hoop dance, burlesque, powerhoop, stripfitness og alm dans såsom funk og hip/hop. Vi har to store lokaler, samt et omklædningsrum, omklædningsrummet er klargjort til bad, men der er endnu intet. I alt råder vi over godt 300 kvm. Der er allerede godt med medlemmer, og et rimeligt flow af nye. Jeg leder efter en person som har lyst til at være med på vognen, jeg ser flere muligheder, det kan være en person som allerede har et lign sted, og man så kunne slå tingene sammen, eller et sted der udbyder andre former for træning, så kunne man flette firmaerne sammen, det kunne også bare være en person som gerne vil være med til at køre dette helt i top. Forslag modtages Hilsen Kathrine |
jeg har flest første pladsen på google med alle ord med strip i
jeg er derved striptease branchen meste søgte sted, jeg har dog svært ved at finde et sted til stripper kan få stripundervisning til de nye stripper .
Dette kunne jeg godt bruge en samarbejdes partner til , alle de der vil hjælpe mig med stripundervisning arbejder lidt for meget i striptease branchen og derved har de svært ved at motivere stripper underviser til at hun videre formidler hele sin viden, så strip undervisning bliver kun derved 2-4 timer de vil give til de nye stripper normalt og der lære man jo ikke ret meget på den tid
Derved super godt at jeg fik en partner der ikke er på samme måde i strip branchen
Jeg kunne linke til dig og give dig en masse af besøgene ligger det selvfølgelige et godt sted så du får 1000 vis besøgene hver måneden .
Evt kunne hjælpe på flere andre måder med dette kunne vi aftale vis du kunne tænke dig et samarbejde.
Der er oveni ny hjemmeside på vej og den er færdig snart og der kommer derfor endnu mere gang i min side