Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formmailproblemer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lavet en hjemmeside, hvori der ligger en formmail, som jeg har kæmpet en brav kamp med for overhovedet at få den til at virke, ligger på one.com, som ikke er så nemme at have med at gøre... Jeg har endelig fået den til at virke og på mine 5 computere, dog alle mac''er virker den perfekt. Det gør den også på min kundes computer (PC). Men han er nu vendt tilbage, da næsten samtlige, af hans kunder har problemer med den...

Jeg har printet siden ud fra en PC og det virker som om, at der hvor man skal skrive ligger nede under siden!
Jeg har lavet det i Golive og siden ligger på www.arkland.dk under tilmelding... kunne nogen måske give et fif.

VH
Ane

www.helnæshus.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 11:19
Hej Kirstine

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad problemet er? Altså, form-mailen virker fint eller hvad?

Mvh Mikkel Johansen
InMedia Reklamebureau

www.inmedia.dk

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 14:46
cgi-bin biblioteket skal være konfigureret af serveren til at køre perl scripts. Såvidt jeg husker.
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 17:28
Hej Duzer,

1) Din totale bredde af den synlige ramme med de runde hjørne er for stor til en opløsning på 1024 x 768, som mange kunder kører med. Det har ikke direkte noget med formmail-problemet at gøre, men det er stjerne-irriterende fordi man skal scrolle for at se højre side af skærmbilledet. Så det kan kun gå for langsomt med at få det ændret

2) Din formular ligger i en div, som har id="layer1". Style på dette layer er defineret i toppen af filen til at have en venstre margen på 800px. Læg det til andre margener du har defineret også - og formularen ryger ud til højre - helt uden for skærmbilledet. Det betyder også, at på min skærm kan jeg overhovedet ikke se formularen - dermed heller ikke udfylde den, og slet ikke sende den afsted!

Du kan jo prøve at rette disse ting først, og poste svar her - så kan jeg kigge på om der er noget galt med formmail-håndteringen bagefter.

P.S. I det hele taget er layout meget kompliceret bygget op - det ville være langt enklere at opbygge det med en tabel - men det er ikke sikkert du kan vælge det i Golive?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)