Hej alle Aminoer Mit navn er Jonas, jeg er 19 år gammel og blev i sommers student fra Viborg Katedralskole. Jeg fik sidste år tilbudet om at komme til byen Zhuhai, der ligger i Kina og arbejde som Intern for det danskejede firma i Coloplast. I løbet af de sidste par år har jeg interesseret mig en del for den kinesiske kultur og har haft kinesisk som valgfag på gymnasiet (ja, det kan man åbenbart godt få i dag), så det sagde jeg selvfølgelig ja til med det samme! Jeg har boet i Kina siden starten af september (næsten 3 måneder) og jeg kommer virkelig til at opleve den kinesisk kultur indefra, da jeg omgåes kinesere konstant (Jeg bor sågar ved en kinesisk familie). JEG NYDER VIRKELIG LIVET HER! Min primære plan er at rejse hjem til februar næste år, men hvem ved? Måske bliver det udskudt. Der har været en del efterspørgsel fra familie og venner omkring hvad jeg laver osv., så jeg fik en ide.... JEG LAVER EN BLOG! Blogger: (http://www.ungikina.blogspot.com) Youtube channel: (http://www.youtube.com/user/UngiKina) Istedet for den normale blog, hvor man skriver en hel masse om hvad man laver eller lig. ville jeg prøve noget lidt Anderledes. Lave en Videoblog istedet! På min blog er der webcam videoer og videoer jeg har optaget med mit kamera. Formålet er at give folk indefra forståelse af hvad der sker i Kina, samtidig med den skal underholde folk, så det ikke bliver for kedeligt. I løbet af lidt under 3 uger har min videoblog allerede fået over 700 views og antallet af views vokser dag for dag og så tænkte jeg? Hvorfor ikke tjene lidt håndøre og erfaring på det, når man alligevel er i gang... Jeg har ingen erfaring i at bruge Affiliate og jeg kunne godt tænkte mig at få mere erfaring med det. Derfor vil jeg gerne høre om jer Amino eksperter har nogle gode råd til hvordan jeg kan komme i gang med at bruge Affiliate på bedst mulig måde, som passer til mit behov? (I er selvfølgelig også velkommen til at komme med råd til selve bloggen. Håber på nogle gode svar, da jeg virkelig finder det at lave den her blog interessant. På forhånd tak og hav en fortsat fantastisk dag. - Hilsen Jonas |
Jeg er ikke nogen Affiliate mester, men folk der kommer ind på bloggen er interesseret i Kina på den ene eller anden måde, så hva med en Amazon channel med rejse gear og billige flyrejser?