Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

okay...så! investering søges! :)))

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse H.

Jo - jeg har skam også tænkt på at jeg ikke er god til alt og at effektuering er et must. Jeg har det med at ville være med i alting...fordi jeg er nysgerrig og vil lære. Sådan er jeg egentlig også privat... gør alt selv, hurtigt, effektivt og uden fejl! Når altså jeg ved hvad jeg skal ;-) En mega perfektionist...

ligesom med guest... Tak for dine kloge ord.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 12:15
Tro mig, jeg kender det kun alt for godt. Jeg er selv ekstremt perfektionistisk, nysgerrig, videnbegærlig, en "jack of trades" og ville i sin tid helst håndtere alt selv og stå med alt ansvaret, men jeg har lært meget af (dyrtkøbte) erfaringer.

Giv os lige et prej om, hvordan det er gået, når du kommer længere med projektet. Det er jo spændende. Og hvis du af en eller anden årsag sidder fast, så skriv et indlæg så vi kan give dig et ordentlig los i r... ;-)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 12:20
I øvrigt: Lad dig ikke skræmme af iværksættere, der brokker sig over at det er umuligt at finde kapital. Det er absolut ikke et problem, hvis man har et bæredygtigt projekt på hånden og har viljen.

Nøgleordene er: Vilje, netværk, mod, netværk, åbenhed, netværk, kommunikation, effekturering og mod.

Fik jeg nævnt netværk og mod?

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 12:25
Det er en deal Lasse ;) lover at skrive når jeg når lidt længere i forløbet. Og i er velkomne til  at give los bagi.... alt efter hvordan det går. Bare i så også kan finde ud af det med skulderklap hvis jeg får mega success :))))

;) Og godt at høre at du har gjort dig nogle erfaringer..... men har du trods alt har fået noget ud af det?

Kærligst

Sue

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 12:36
Lasse...

Jeg lader mig ikke skræmme... ;-) længere. Jeg er trods alt kommet langt i mit liv uden hverken faglige uddannelser eller mange penge :))). Har en udpræget god kræmmersans ;) så jeg opnår ofte det jeg gerne vil...på den ene eller anden måde.

Det er ufatteligt hvor meget jeg egentlig har opnået ved min gode vilje... ordsproget, hvor der er vilje er der vej - er simpelthen bare så rigtigt.

Og tak for opbakning! Føler en vis positiv energi komme fra dig... og det er den energi som er så god for "grønne" iværksættere som mig. Tak.

K.H.Sue

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 22:11
Jeg kan sætte dig i kontakt med min kontakt i asien hvis du har lyst. Vi har kontakt til en række spilfabrikker, der kan lave spil i alle størrelser og kvaliteter.

P.s. jeg har ikke læst tråden igennem, så det kan være jeg rammer helt ved siden af :)

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 22:36
Tak - Det ville jeg sætte stor pris på.

skriv gerne en PM til mig - så svarer jeg derigennem.

Venligst Sue

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)