Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af brugervenlighed og kommentarer til design søges

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har redesignet hele vores shop og vil meget gerne have konstruktiv kritik inden den bliver lagt op. demoshop

Jeg er klar over at logoet ikke ser så pænt ud lige nu det er ved at blive lavet flottere Smile

Håber i vil tage jeg tid til et kig og en kommentar.

Big Smile Tak på forhånd

Hilsner

Signe

Fra svendborg
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:10

Kære Signe

Jeg har lige været inde på din side og har lige lidt feedback:

• Først vil jeg starte med at sige at jeg godt kan lide at der er "glade farver" på siden.
  • Jeg har et problem med at se hele højre side af web sitet pga. størrelsen. Mit skærm er en 1024x768 (det betyder at hele indkøbskurven forsvinder.
  • God effekt at man stadig kan putte varen i kurven, mens man ser produktbilledet i forstørret.

Held og Lykke med siden

Kærlige Hilsner

nowmii/Gitte

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:20

Hej Signe

Nu er jeg ikke den store designer selv, så det har jeg ikke rigtig nogle kommentarer til.

Men du skal skynde dig at hive fat i din udvikler, og sørge for at han lukker af for indeksering af sitet.

Google har allerede fundet den på jeres udviklingsdomæne, og det kan give store problemer når i skal lancere den på det rigtige domæne.

Held og lykke med shoppen.

Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:21

Hej Signe,

Måske lyder jeg som en gammel sur mand, men det er jeg ikke - se det som kritik.

Jeg synes ikke at designet tiltaler mig særlig meget. Følgende er ting til overvejelse:

- Farvene i designet stemmer slet ikke overens med logoets.

- Generelt meget lukket/tungt design.

- Ikke noget på forsiden som "fanger" den besøgende.

Lige korte kommentarer fra mig. Brug dem eller lad vær :)

Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:25

Hej Gitte.

tak  for det. Jeg har lavet siden så meget mindre som programmet vil tillade den er nu 975 px

Signe

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 20:27

Sung:

Hej Signe,

Måske lyder jeg som en gammel sur mand, men det er jeg ikke - se det som kritik.

Jeg synes ikke at designet tiltaler mig særlig meget. Følgende er ting til overvejelse:

- Farvene i designet stemmer slet ikke overens med logoets.

- Generelt meget lukket/tungt design.

- Ikke noget på forsiden som "fanger" den besøgende.

Lige korte kommentarer fra mig. Brug dem eller lad vær :)

Jeg er enig med Sung.

Der er et problem med dit design. Jeg er helt sikkert ikke din målgruppe, men tvivler på at dette design tiltrækker nogle. Jeg vil meget gerne komme med nogle gode gratis råd til hvordan du kan gøre det bedre. Men send mig venligst en mail, så kigger vi på det :-)

Mvh. Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Nordborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:42

Hej Signe.

Jeg er faktisk lidt splittet, for på den ene side er jeg enig med Sung. Designet virker lidt tungt og omklamrende, tror måske det er alle de grønne nuancer. Til gengæld tiltaler dine produkter mig, og den måde de bliver vist. Jeg er sikker på jeg er blandt dine kunder i den nærmeste fremtid:)

Mvh

Steffan 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:48

Hejsa,

• Logoet, er ikke skarpt nok.. Det er nok lavet i photoshop eller sådan noget, og så har man forringet kvaliteten, for at gøre siden hurtigere til at loade - men det klæder ikke, da det ser dårligt ud.
  • I og for sig synes jeg faktisk siden ser ok ud, men heller ikke mere end det. Logoet (banneret i toppen), skal forbedres en del - lige nu ser det kedeligt ud, og af den grund tror jeg du kan miste kunder. Der skal ske noget mere!
  • Farven på linkene (mørkegrøn), vil jeg anbefale dig at få lavet om, så det er lidt tydeligere, og det vil helt sikkert også gøre at siden spiller bedre end nu.
  • På forsiden ville jeg smide den røde farve væk, og finde på noget andet! Jeg ville måske lave "nyeste produkter" eller "mest solgte produkter" - noget i den stil - noget som gør at der kommer mere liv og gang i siden.
  • Jeg ville måske lave titlen om på forsiden.. Du kan finde de søgeord du gerne vil ranke for, og smide dem ind i titlen, da jeg finder dette enormt vigtigt
  • Jeg vil lige gentage min mening om logoet - det er meget grimt - der skal ske noget mere, og så måske (selvom det er ting til tumlingen) gøre det lidt mere seriøst.

Held og lykke :-)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:16

Hej Signe

Hvis jeg må være lidt grov, så turde jeg ikke købe noget på sådan en side. Det ligner en standard webshop, som alle kan købe for små penge, vælge temafarver og ellers indsætte et logo.

Du har simpelthen brug for at skille dig ud i mængden, og give noget troværdighed. Folk skal føle sig trygge, og fornemme at du vil gøre alt for at hjælpe dem. Som andre også har sagt, så få fat i en designer, der kan lave noget unikt og flot til en fair pris. Det er både vigtigt at webshoppen ser knaldgodt ud, og er brugervenlig på samme tid. Der findes rigtig mange herinde på Amino der er skrappe til dette.

Jeg håber du ser det som konstruktiv kritik. Held og lykke med shoppen :o)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:24

Kent Medom:
Hvis jeg må være lidt grov, så turde jeg ikke købe noget på sådan en side. Det ligner en standard webshop, som alle kan købe for små penge, vælge temafarver og ellers indsætte et logo.

Så du turde ikke købe noget fra siden, fordi at det ligner en standard webshop, som kan erhverves for små penge? (Til info, kan det siges at det er der ekstremt mange der gør - langt de fleste der starter en webshop, køber en allerede færdigudviklet shop, og får smidt et andet design på)

Lur mig om ikke jeg synes det virker som en lidt sjov holdning :-)

Det kan selvfølgelig være at jeg har misforstået noget?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)