Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler kabinetter.....Hvor?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kjellerup
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 74
Fra  MTech-Innovation Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg laver nogen lystavler til brug ved sportsstævner og har hidtil brugt et alu-kabinet. Dette koster dog 2700kr pr stk ex moms og jeg er derfor på jagt efter noget billigere... evt gerne i plastic.

Jeg har idag fået pris på dette kabinet som så lovende ud til mit behov, men prisen er 5500kr for 42". Jeg kan dog nøjes med 27" på nuværende tidspunkt.
http://www.armagard.co.uk/lcd-enclosure/lcd-enclosure.html

Er der nogen der ved hvor man kan få fat på nogen billige men anstændige?

Mvh

Michael Nielsen

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:11

Hej Michael,

Dette vil jeg gerne undersøge, for dig. Kan muligvis levere dette til en fornuftig pris. Har du en mail adresse jeg kan sende et tilbud til?

DBH

Morten Dal

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:12

Hej Michael

Afhængig af hvor mange du har, og forventer at få brug for, synes jeg at priserne ligner noget hvor det var bedre selv at få dem fremstillet. Kabinettet som dit link henviser til har en del beslag, blæser osv., hvis disse komponenter kunne undværes vil fremstillingsprisen være noget lavere.

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide om blæseren og de to jalousiriste på bagstykket for oven, er beregnet til at holde kondens væk eller er om det er til afkøling af elektronikken. Ved du det? Wink

Fra Kjellerup
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  MTech-Innovation Skrevet kl. 05:47

Hej

Og tak:) Du er velkommen til at sende til: mtech.michael@gmail.com

Jeg kan evt sende dig et billede af det kabinet jeg bruger idag...

mvh

Michael

Fra Kjellerup
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  MTech-Innovation Skrevet kl. 05:50

Hej!

Jeg har fået en del dokumentation på kabinetterne. Skal jeg sende det til dig?

Jeg har ikke kigget super meget på kabinetterne da jeg kun har brug for et "råt" kabinet, men umiddelbart kunne du købe blæsere til køling samt varme element til dem...

mvh

Michael

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:33

Hej Michael

I forhold til, at du "kun" har brug et råt kabinet synes jeg prisen er dyr, men måske Morten kan skaffe det til en god pris. 

Jeg synes godt der kunne være en idé i, at du selv fik produceret kabinetter. Hvis først konstruktionen til eksempelvis et 27" kabinet er færdig, så ville det være let at skalere både op og ned i størrelse. Samtidig vil der jo være frit valg i materialer, farver og overflader.

Jeg har tidligere udviklet/konstrueret både rackpaneler og facadevinduer. Hvis du  sender lidt mere information om funktioner (som i sidste ende resulterer i hvor mange komponenter der indgår), kravene til overfladebehandling (hvor mange år udendørs?), tæthed og så videre. Så vil jeg, såfremt du er interesseret, gerne prøve at indhente nogle priser på hvad et sådant kabinet vil koste.    

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)