Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento konfiguration

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Fra  BoardWalk - Dirt / Skate / Snow Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folks

Jeg er newbie og burde nok have valgt en hosting udbyder med Magento support.

Jeg har et par opstarts problemer som gør, at jeg ikke rigtig kan komme i gang med det egentlige Magento arbejde.

• Når jeg er i backend og prøver at oprette Ny kategori, får jeg denne fejl;

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 232 bytes) in /home/boardwal/public_html/app/code/core/Mage/Index/Model/Process.php on line 441

• Når jeg med succes har installeret en extension via connect manager, kan jeg først igen efter et par timer få adgang til admin backend eller frontend for den sags skyld. Geninstallation af Magento, sletning af cache eller brug af anden browser, afhjælper ikke problemet.

Kan forstå at disse problemer bl.a. skal løses ved at kigge på min PHP Error log, men mit Cpanel ved min hosting udbyder, gemmer ikke selv PHP Error logs.

Har uden held forsøgt at oprette en PHP Error log, ved at sætte pågældende kode ind i .htaccess file, gennem File manager, men kan ikke få det til at virke.

Kunne derfor godt bruge en Magento ekspert, til konfiguration af dette, så jeg bagefter selv kunne komme i gang med at lære og arbejde med Magento.

Håber der er en derude, som kan hjælpe mig.

Mvh. Joakim

BoardWalk 

Dirt / Skate / Snow

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 21:33

Joakim Lykkegaard Hansen:

Hey folks

Jeg er newbie og burde nok have valgt en hosting udbyder med Magento support.

Jeg har et par opstarts problemer som gør, at jeg ikke rigtig kan komme i gang med det egentlige Magento arbejde.

• Når jeg er i backend og prøver at oprette Ny kategori, får jeg denne fejl;

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 232 bytes) in /home/boardwal/public_html/app/code/core/Mage/Index/Model/Process.php on line 441

• Når jeg med succes har installeret en extension via connect manager, kan jeg først igen efter et par timer få adgang til admin backend eller frontend for den sags skyld. Geninstallation af Magento, sletning af cache eller brug af anden browser, afhjælper ikke problemet.

Kan forstå at disse problemer bl.a. skal løses ved at kigge på min PHP Error log, men mit Cpanel ved min hosting udbyder, gemmer ikke selv PHP Error logs.

Har uden held forsøgt at oprette en PHP Error log, ved at sætte pågældende kode ind i .htaccess file, gennem File manager, men kan ikke få det til at virke.

Kunne derfor godt bruge en Magento ekspert, til konfiguration af dette, så jeg bagefter selv kunne komme i gang med at lære og arbejde med Magento.

Håber der er en derude, som kan hjælpe mig.

Mvh. Joakim

Hej Joakim.

Du bør bede din hosting-udbyder om en højere memory-limit end 32MB. Til magento anbefales 512 MB som minimum. 

Så er jeg sikker på du også kan få lov at oprette kategorier i din shop :-)

Alternativt kan du bestille en gratis magentodemo

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Fra  BoardWalk - Dirt / Skate / Snow Skrevet kl. 22:55

Tak! Så fik jeg løst memory problemet og kan nu oprette kategorier

BoardWalk 

Dirt / Skate / Snow

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)