Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med rangering af undersider!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har brug for lidt hjælp, da jeg oplever store problemer med rangeringen af mine undersider.

Alle vores sider er blevet indekseret af google.

Jeg har et mobilabonnement infoside. M1 har f.eks et mobilabonnement de kalder prisbasker, og vores underside for det er:

http://www.mobildeals.dk/abonnement/m1-mobil/PrisBasker-uden-abonnement-uden-binding-intet-oprettelsegebyr_122.aspx

Altså jeg er klar over vi ikke har arbejdet med med linkbuilding osv endnu, men det er som om google har bombet vores side helt ned i bunden af deres søgeresultate5, vi dukker om som de sidste resultater ud af 113 resultater hvis man søger "M1 prisbasker" . Vi har andre søgetermer hvor vi slet ikke rangere i top500 på google selvom vi har en underside der indeholder det specifikke søgeterm.

Kan det være i vores underside URL at problemet ligger. Det starter med abonnements navnet, og så de feateures der er ved lige netop det abonnement.

Men er kommet i tvivl om den er for lang?

Der er også ord i url'en der går igen på +100 undersider som f.eks.  fri-sms-uden-abonnement-uden-binding, og ved ikke om det ser for spammish ud for google?

Feedback omhandlende vores søgemaskine issues modtages med taknemmelighed.

Jakob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Som det gælder i ethvert køkken "for lidt eller for meget - begge dele fordærver maden"... Jeg ville ændre navngivningen i filnavne, og så behandle "uden binding" og "uden abonnement" som to vidt forskellige nøgleord.

Jeg er klar over den menneskelige sammenhæng i teksten, men rent søgemaskinemæssigt skyder I med spredehagl for at få løsningen på kunstig vis.

En samlet rapportering vil tage en del tid at lave, men tænk indhold i dine tekster frem for rent SEO-mæssigt. Ellers ender du med det som Mikkel deMib ganske fornuftigt kaldte noget i stil med SEO-tekster er noget l*rt i sin ekspertblog her på Amino.

--

Med venlig hilsen

Henrik Blunck

SEO for begyndere

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:06

Tillykke med det gode resultatet, med en næsten hel nye side Smile

Korrekt alle vil gerne ligge på første side eller nummer 1

Husk google er ikke for dig, så google vil bare se din side and

Husk siden er meget nye Domænet er købt 12 juli, derved faktisk okay du findes overhovedet for de fleste andre sider er jo ældre end dig.

Husk links indekser din side hurtigere, der er kun 19 links, ifølge yahoo site seach og da det er en ny siden er det ikke gamle links til siden, jo længere linket er på den anden side jo højere værdi har det.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)