Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der sælger dyreartikler?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer.

Vil lige høre om der er nogen herinde, der sælger dyreartikler.

Jeg er ikke opfinder, men meget god til at spotte forskellige produkter, som jeg synes kunne gøres bedre.For 1 års tid siden, lavede jeg 2 transportkasser til fugle og lidt større dyr. Dem som folk får deres dyr hjem i, når de har købt f.eks. en undulat. Dem som jeg så på marked, synes jeg så forfærdelige ud (kom vist fra wittenmollen i holland).

Jeg fik min svigerfar, som har tegnet for mange af ugebladene til at lave dyretegninger (små sjove glade dyr), så fik jeg lavet nogle æsker, hvor der er hank i, så man kan bære kasserne i en hånd.

Jeg havde en 1/2 år lang snak med Bonnies Dyrekæde, som var interesseret i transportkasserne. Jeg gav dem priser, og alt var klart til at køre, men så skulle de lige pludselig ikke have mit design. Nu har jeg set, at de har kopieret min kasse, men med deres eget tryk på. Flinkt af dem.

Er der nogen herinde, der har med dyreartikler at gøre, som kommer rundt til forretninger, og som kunne være interesseret i at sælge mit produkt. Også gerne med forbindelser til udlandet, da produktet jo kan sælges overalt.

bedste hilsner
Holger

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)