Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handlen skal foregå i kategori visningen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg har en række produkter, der ikke kræver mere end et billed og meget kort tekst. Derfor vil jeg gerne finde et system der kan vise variationer og købsknappen i kategori visningen, så kunden ikke skal helt ind på det enkelte produkt for at bestille.

Altså i kategorien skal man kunne vælge str/farve og ligge i kurv.

Nogen der kender et shop system der kan dette som standard? Evt. extension til magento?

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan redSHOP som standard :)

Da du kan bygge dine egne templates til kategorivisningen og netop har de muligheder er det ikke noget problem.

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Det kan redSHOP som standard :)

Da du kan bygge dine egne templates til kategorivisningen og netop har de muligheder er det ikke noget problem.

Hehe, det er såmænd også standard at kunne tilpasse sine templates i Magento. :) Det er standard at kunne lægge i kurv direkte fra kategori-visning, men jeg kender ikke lige umiddelbart til færdiglavede extensions som kan lave størrelse og farvevalg i derude også. Så skal man betale sig fra at få det lavet eller selv prøve. Ret programmeringsmæssigt tror jeg ihvertfald ikke at der er noget i vejen for i det fleste større shop-systemer.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

Hejsa

 

Jeg har en række produkter, der ikke kræver mere end et billed og meget kort tekst. Derfor vil jeg gerne finde et system der kan vise variationer og købsknappen i kategori visningen, så kunden ikke skal helt ind på det enkelte produkt for at bestille.

Altså i kategorien skal man kunne vælge str/farve og ligge i kurv.

Nogen der kender et shop system der kan dette som standard? Evt. extension til magento?

 

Hej Boysen.

Er det noget lign. dette du er ude efter ?

Jeg kan ikke huske om kunden benytter en færdig extension eller om det blot er håndkodet, men jeg er sikker på at du kan få et svar hvis du spørger.  :-)

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens laves i Magento, men overvej om hvorvidt det er en god ide. Det er ikke unormalt at produktsider konverterer meget bedre end kategorisider.

 

Jimmy

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Også muligt i Shopify webshops, hvis man ønsker det

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Munk Christiansen:

blah blah

Ja det var jo netop pointen at man kan lave variant valg m.v. direkte i kategori templaten i redSHOP - ellers havde jeg jo ikke svaret på Kenneths spørgsmål ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tak for alle de gode svar, jeg har masser at gå videre med nu!. 

Det skal blandt andet bruges til et projekt som ligger ved siden af sikkerhedseksperten.dk, men jeg kunne godt finde på at bruge det der også. Det er produkter ala sikkerhedsskilte hvor kunden bare ser billedet og skal vælge str., det er altså ikke spændende produkt med tekst og meget andet, der skal overbevise kunden om at vælge netop dette produkt. 

Man skal være ude om sig når det gælder webshop´s, hvis jeg kun holder mig til et system, bliver jeg jo farve blind :)

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Hejsa

Jeg har en række produkter, der ikke kræver mere end et billed og meget kort tekst. Derfor vil jeg gerne finde et system der kan vise variationer og købsknappen i kategori visningen, så kunden ikke skal helt ind på det enkelte produkt for at bestille.

Altså i kategorien skal man kunne vælge str/farve og ligge i kurv.

Nogen der kender et shop system der kan dette som standard? Evt. extension til magento?



Det kan, som de andre nævner, laves i Magento!
Men overvej at have 2 knapper.

èn knap, der som billede og tekst også linker til produktvisningen
Og én knap der hedder "læg i kurv" - mange brugere, inkl. mig selv, er vant til at "læg i kurv" knappen faktisk fører dig ind til produktvisningen. Så at lave denne løsning vil måske forvirre og tabe salg. Så 2 knapper "Læg i kurv/køb og mere info"

Men som sagt det krævern nok en del programmering, da jeg ikke mener det er standard i Magento.

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Ja det var jo netop pointen at man kan lave variant valg m.v. direkte i kategori templaten i redSHOP - ellers havde jeg jo ikke svaret på Kenneths spørgsmål ;)

Sorry, så misforstod jeg dit indlæg. Min fejl :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)