Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er sprunget ud af skabet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

.. og er blevet blogger!

Har du tid og lyst må du meget gerne kigge forbi denne blog fra en ung iværksætter

Der er indtil videre 2 indlæg, et omkring min holdning til laminerede papirskilte og en hurtig gennemgang af råd til unge der vil starte op, men som ikke ved hvad de vil igang med.

Håber det gavner mere end det skader!

(Husk på, at det er min første gang så jeg vil også meget gerne høre hvad jeg kan forbedre)

Mvh.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:15
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Hejsa.

Tillykke med at være sprunget ud af skabet. Hvordan tog dine forældre det, samt omgangskredsen?

Respekt for at du tør være dig selv !

PS og tillykke med at have begyndt at blogge også.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 10:42

Den havde man jo næsten ikke set komme Yes Big Smile

Mange tak!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:04

Andre der har lyst til at smide en kommentar? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Myextensions Skrevet kl. 18:44

Hej M.P.

Jeg har ikke så meget andet at sige, end at jeg synes din blog ser super flot og professionel ud. Du kunne måske godt mangle end lidt mere beskrivende undertitel (i stedet for "succesen ligger skjult i fejlene") der fortælle om hvad din blog indeholder.

Bare en tanke :)

Online salg af hair extensions

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:53

Jeg synes det er super fedt at du har fået dig en blog. Når det er sagt, vil jeg så også sige at dine blog-indlæg falder lidt i samme grøft, som mange andre unge iværksætteres blog-indlæg ofte gør.

I indlægget Gør det du er bedst til! kommer du med en masse pointer, deriblandt nogle der er gode og velbegrundede, men også nogle som jeg ikke skal kalde hverken gode eller dårlige, men som ihvertfald står ubegrundede hen. Jeg mener at man skal passe på med at skrive en laaaaang tekst, hvor man kommer med en masse super gode råd i påstandsform, men ikke altid får begrundet dem ordentligt, for - især på internettet, hvor gud og hver mand kan skrive deres holdninger - er manglende legitimitet noget der kan gøre selv den bedste tekst fuldstændig ligegyldig. Hvis du derimod sørger for at dine argumenter altid er velbegrundede, vil din legitimitet ligeså stille blive bygget op, og en skønne dag vil du måske kunne skrive blog-indlæg hvor du ikke behøver at begrunde hver lille påstand, for så vil du have opbygget en legitimitet der i sig selv kan bære de påstande du kommer med.

Og alt det her, bringer mig så videre til min pointe, som er: Find et mere snævert fokus i dine blog-indlæg. Hvis du gør dette, vil det blive meget mere overskueligt at argumentere for alle dine pointer, og du vil derved få chancen for virkelig at fange folk med din blog-indlæg. En helt anden ting er, at ved at vælge et mere snævert fokus, slipper du også for at komme til at skrive et rigtig generelt blog-indlæg, som folk egentlig også kunne læse andre steder. På den måde bliver din blog mere unik, hvilket vel aldrig er en dårlig ting.

Håber du kan bruge min kritik, og ønsker dig alt held og lykke med din nye blog :-)

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 20:14

Hey :)

Rigtig pæn blog.... let og overskuelig.
Og et virkelig sejt Twitter-ikon i siden :D

Jeg tror umiddelbart gerne du må lave nogle mere luft i dine artikler. De er kun delt op med evt. et linjeskift, hvilket er lige i underkanten efter mig smag. Lange artikler må gerne se korte ud... Så er personer som mig, i hvert fald mere tilbøjelige til at springe på ;)

Held og lykke med bloggen!!

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)