Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at planlægge og prioritere dine opgaver?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom for en god uges tid siden forbi de to blog indlæg Har du prioriteret de 5 vigtigste ting i dag? + Hvordan går det med prioriteringen? af Lykke Rix.

Hvis der i din hverdag ligesom i min er plads til forbedring når det kommer til planlægning, prioritering og effektivitet skulle du måske kigge forbi disse to blog indlæg...

Her vil du så finde et link til Teamly som er et lille online værktøj der kan hjælpe dig til at prioritere dine vigtigste opgaver - og til at få netop de vigtigste fra hånden først!

For mig er det helt klart en hjælp - tjek det ud og se om det også er noget for dig!Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 22:44

Er det ikke forkert prioritering at få et program til at vælge korrekt prioritering for sig selv? Stick out tongue

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 10:53

jauvert:

Er det ikke forkert prioritering at få et program til at vælge korrekt prioritering for sig selv? Stick out tongue

Det er jo ikke programmet der laver prioriteringerne...

- de ting du taster ind sætter du selv op i en prioriteret rækkefølge!

Har du rent faktisk kigget på programmet? Cool

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Århus
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:48

Jeg synes det ser rigtig spændende ud.

Jeg er vild med at den skelner mellem kort og langsigtede mål.

Det er en god feature, der giver overskuelighed

Mvh
Kasper Pihl Tornøe

Kasper Pihl Tornøe

Twitter: @tornoe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)