Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny herinde:-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er ny på amino - hvor er her fedt.

Men jeg ved ikke helt hvor jeg skal poste mine indlæg?

Jeg er kunstner og kunne godt tænke mig at søge efter "medkunstnere" der er interesserede i sammen med mig, at finde (leje) atelier m/uden butik/arbejdende værksted eller lignende. Er Amino det rette sted til dette? Eller er her ikke så mange kunstnere herinde?

I så fald - kender I så nogle andre steder på nettet hvor kunstnere kan lede efter hinanden?

Jeg vil også gerne gøre reklame for min udstilling, hvor jeg har tænkt mg at give 50 % rabat på alle værker i December måned. Må jeg reklamere for dette her på Amino? Og hvis ja - i hvilket forum?

Venlig hilsen Molli

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:44

Velkommen til :)

Måske det her er noget du kan bruge.
http://www.find-en-kunstner.dk/

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:48

Hej Molli,

Velkommen til Amino!

Du kan eventuelt oprette et indlæg i en af underkategorierne i "Netværk og Ledelse" kategorien. Der kan du måske finde nogen at leje lokaler sammen med.

Du kan bruge din signatur til at reklamere for stort set hvad som helst. Hvis du eventuelt har en hjemmeside, kan du jo skrive adressen der.

Så vidt jeg ved, så må du annoncere din udstilling i "Jeg har et godt tilbud til dig", hvis rabatten er rettet mod Amino-folket. Men ellers kan du også nævne det i din signatur.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Ringe
Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:09

tak for velkomsten og tak for svarene:-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)