|
|
Nej, det har jeg da heldigvis aldrig prøvet, og så længe at du ikke har misvedligeholdt din aftale med DK-Hostmaster kan det ikke være helt lovligt..
Kan du mon være blevet udsat for et domæne-hijack..
Mvh.
Debat
|
|
|
Nej, det har jeg da heldigvis aldrig prøvet, og så længe at du ikke har misvedligeholdt din aftale med DK-Hostmaster kan det ikke være helt lovligt.. Kan du mon være blevet udsat for et domæne-hijack.. Mvh. |
|
Nej det har jeg aldrig hørt om. Og jeg mener ikke det kan ske uden din godkendelse, med mindre du er dømt til at give domainet til en anden fordi de af en eller anden grund har krav på det. Men uanset hvad burde det ikke kune ske uden din viden og indblanden. Tak fat i DK-hostmaster og hør hvad der er foregået. |
|
Dato: 24-01-2007 11:23:34 Forfatter: G. Olsen Nej det har jeg aldrig hørt om. Og jeg mener ikke det kan ske uden din godkendelse, med mindre du er dømt til at give domainet til en anden fordi de af en eller anden grund har krav på det. Men uanset hvad burde det ikke kune ske uden din viden og indblanden. Tak fat i DK-hostmaster og hør hvad der er foregået. Jeg har ihvert fald ikke hørt, at jeg skulle være dømt til at give domainet videre, heller ikke at jeg er afkrævet en underskrift el.lign. Jeg har mailet til DK-Hostmster, så jeg må jo afvente hvad de har af kommentarer. Tak for svarene. |