Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et tip til nemt at lave videoer med video værktøjet Animoto!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Har et lille tip til jer hvis i ønsker at gå i gang med videoproduktion for jeres hjemmeside eller webshop m.m.

Har siddet og leget lidt med videoværktøjet Animoto. (Animoto.com)

Animoto er et video redigerings- og producerings værktøj, hvor du som mere eller mindre amatør, kan gå ind og lave nogle egentlig ret pæne videoer. Hvis du er god og øver dig lidt, kan de faktisk komme til at se ret flotte ud. Det kan være alt fra produktvideoer til promotion videoer m.m, som man kan lave.

Man kan tilmelde sig gratis, hvorved man får lov til at lave videoer på max. 30 sekunder. Hvis man vil betale for det, kan man få ubegrænset længde, mulighed for højere opløsning (DVD kvalitet), download m.m.

Her kan i se mit lille forsøg på en en promo video. Smile

VH
Jean-Michel C. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44

Ser umiddelbart fint ud.

Poster mit forsøg senere hen :-)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 19:01

Ser fint ud, men jeg har slet forstand på sådan noget. Men hvad ville sådan en på ca 45 sek koste, hvis man skulle få den lavet??

Kunne nemlig godt bruge sådan en lille video pressentation på min kommende side ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 19:10

Hej Jimmi

Nu kan man jo kun producere 30 sekunders video hvis man har den gratis version.

Jeg har dog selv lige købt den fulde version for et år, til $249. Kan se at forskellen er, som jeg skrev i første indlæg, at man kan lave så lange videoer man vil, man får mere gratis musik at vælge imellem til sin video (hvis man altså ikke køber sin egen et andet sted. Den kan man nemlig godt oploade), og man får mulighed for at downloade sin video i DVD kvalitet, så man kan bruge den hvor som helst.

Jeg ved sørme ikke hvad det skulle koste for en prof at lave sådan noget, men hvis du skriver en PM til mig, vil jeg da gerne hjælpe dig så godt jeg kan. Smile

VH
Jean-Michel C. 

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:29

Synes det er en rigtig flot præsentationsvideo du har fået lavet. Hvor lang tid har det taget dig?

Og tak for linket til Aminoto - har faktisk den sidste uges tid overvejet hvilket videoredigeringsprogram der er let og ligetil at benytte.

Vh. Kristina
Blog

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 19:42

Hej Kristina

Takker!  Smile

Det har taget mig omkring 2 timer, men det er også min første video, så man skal jo lige finde ud af hvordan det hele virker.

Nu ved jeg ikke hvad du vil lave video til og i hvilken kvalitet, men vil bestemt ikke anbefale AniMoto til alt.

Der er en grund til at der findes dyre video redigeringsprogrammer og de har bestemt også deres ret.

Men hvis man er tilfreds med en kvalitet som i den video jeg f.eks har lavet, så behøver man ikke investere i dyre video programmer efter min mening.

AniMoto er nemt og hurtigt at lave videoer i og man kan bruge det til mange forskellige opgaver.

Se f.eks nogle af deres referencer her:

http://animoto.com/business/case_studies

http://animoto.com/education/case_studies

http://animoto.com/realestate/case_studies

VH
Jean-Michel C.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:54

ved ikke hvor let det er med vil da gerne prøve det til min hjemmeside .

prøver at lege lidt med det vis der er problemer kan man kontakte nogle om hjælpe til videoer ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 23:07

Hej Mikael

Du må da gerne kontakte mig. Ikke sikkert jeg kan hjælpe med alle spørgsmål, men jeg vil da gerne prøve. Smile

Bare skriv mig en PM hvis det er.

VH
Jean-Michel 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)