Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR-registrering og PBS?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle søde Aminoer,

Jeg, sammen med 2 andre gutter (vi er fra 17-18), har en plan om at lave en mindre internetforretning. Det ikke en klassisk webshop, men en hjemmeside omhandlende konsolspil osv. Det er nu heller ikke det væsentlige. Det væsentlige er, at på vores side vil vi gerne have et PBS betalingsmodul, da folk gerne skulle kunne bruge dankort og de andre internationale korttyper - jeg ved godt dette også er muligt med andre systemer som e-wire, men da vi er interesseret i at udstråle professionalisme, vil vi gerne have "det ordentlige". Problemet er dog, at få at kunne få PBS modulet, skal man være CVR registreret - som jeg har forstået er det ikke endvidere svært at blive.

Hvad er jeres forslag til den bedste løsning? Husk at det er en mindre internetforretning, der er udtænkt til at omsætte for 10.000-20.000 om året. Hvordan gør jeg det nemmest, bedst og hurtigst?  

Mvh Christian

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 14:59
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07

Har i digitalsignatur...kan i registrere jer on-line på virk.dk.

MvH

Peter 

Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 02:07

Hej igen, tak for de gode svar.

Kan man benytte sig af NemID i stedet for digitalsignatur?

Og hvilken type virksomhed vil være bedst at starte i dette tilfælde - enkeltmandsfirma i ham der er 18 års navn?

Kan man godt angive folk under 17 som medejere af firmaet eller? Håber i kan besvare mine spørgsmål

Mvh
Christian 

Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 18:23

bumbum nogen med svar?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)