Det er jeg heller ikke i tvivl om /allan |
Det er rigtig at Kjaer Group har købt programmet, men af hvem?
Det er jeg heller ikke i tvivl om /allan |
Det er rigtig at Kjaer Group har købt programmet, men af hvem? |
Hej Allan og John Jeg opgav lidt at trænge igennem :-) Allan har helt ret i at MYC4 er stiftet af kjærgroup. Men bare for at skære det lidt mere ud i pap for Manageren så har jeg nu brugt 2 sek på at indtaste "MYC4 software" i google og det gav følgende og det er bare et tilfældigt uddrag: og et link til Wikipedia hvor følgende kan læses "...og seks ansatte i dets IT udviklingscenter beliggende i Kampala..." Jeg har mødt folkende bag MyC4 et par gange da vi selv har kaffe projketer i samme områder som MYC4. Hej fra Søren
|
Nej de har selv udviklet det (størstedelen) - jeg tror ikke jeg kan sige det på en mere pædagogisk måde er der andre der vil byde ind? Men giv dem da et kald på mandag eller skriv dem en mail. Jeg er sikker på de gerne vil fortælle dig det - de er temmelig stolte af deres system. /Søren |
Jeg takker mange gange:) |
Hej Citér Vi har selv udviklet hele vores platform. Vi lagde ud med at have en ekstern Systems Architect til at lægge de vitale grundsten og senere ansatte vi så en Systems Architect som videreførte udviklingen. God dag herfra, Tim, Medstifter af MYC4 |