Din løsning er ikke hvad jeg havde forestillet mig. Den er for avanceret for de nævnte firmaer.
Jeg mener, at min løsning præges af en enkelhed. Jeg foreslår dig:
Opret en ny butik (evt. vha. min hjemmeside http://www.storehotel.com, hvis du ikke har haft din egen endnu). Butiksmanager starter op.
Udfyld i Butiksmanager dine firmaoplysninger i 'Info'-fanebladet. Hvis du ikke gør det mindst i en side bliver butikken slettet fra systemet med det samme efter Butiksmanager lukkes ned.
Bestil nogle ordrer (benyt Efterkrav). Tjek dine e-mails.
Kig lidt rundt i Butiksmanager (inkl. ordrerne/regnskabet) og se hvordan du i 'Kunde'-fanebladet kan lave nye ordrer for kunderne. Hvis Efterkrav benyttes skal du vente mellem 1 - 2 uger, inden du kan lave nye ordrer for kunderne (hvis ordrerne bestilles i dag eller frem til 30/11-2010 kan du lave nye ordrer for kunderne den 8/12-2010).
Henvend dig til NetsA/S, hvis du automatisk vil modtage betalinger via banken.
Min løsning koster ikke så meget både tid og penge både at starte med og på længere sigt.
Du skal ikke være bekymret for noget som helst (f.eks. der sker noget galt) ved at bruge mit system.
Mit behov er at få andre til at lave noget, så jeg min hverdag bliver nemmere. Det der skal laves er fremsendelse af faste månedlige regninger via PBS.
Det skal gøres i eksisterende systemer hos små håndværkere. Jeg skal ikke sælge dem nye systemer. Det duer heller ikke for mig, at jeg er nødt til at teste en løsning. Så bruger jeg den tid jeg gerne vil spare.
Jeg er sikker på at dit system er fint til alt mulig andet. Desværre kan det ikke løse mit behov. Jeg har set din hjemmeside.