Kære Aminoer Jeg arbejder i en ejendomsadministration med regnskab og effektivisering af processer i vort regnskabssystem. I øjeblikket er fokus at få så meget som muligt betalt via Betalingsservice, da vort regnskabssystem kan bogføre det automatisk. Udfordringen er at vi modtager mange periodiske opkrævninger som kunne betales via betalingsservice, men de små håndværkere såsom viceværtfirmaer, trappevaskere, vinduespudsere osv. har sandsynligvis ikke ressourcer til at få det opsat det i deres regnskabssystem. Jeg leder derfor efter nogen jeg kan henvise til, når jeg begynder at opfordre disse små håndværkere til at anvende betalingsservice. Kan du yde konsulenthjælp til opsætning af Betalingsservice i diverse systemer? ...eller kan du evt. foretage opkrævningerne for håndværkerne via Betalingsservice? Bemærk, at Betalingsservice er et ufravigeligt krav, da det er det der gør at vi kan automatisere bogføringen, og opnå den tidsbesparelse som vi ønsker. Jeg ser spændt på responsen, for det er mit første indlæg på Amino. Venlig hilsen Michael C. Kring |
Hej Michael
Jeg forstår ikke helt, er det jeres ejendomsadministration som skal opkræve hos håndværkere og ejendomsservice - firmaer ? Eller er det dem der skal opkræve hos ejendommene ?
I mit firma ( ejendomsservice ) er der integreret med betalingsservice, men jeg er ikke helt sikker på hvad du mener ?
Hvor holder i til ? Fordi jeg kunne godt bruge et samarbejde med en ejendomsadministration i København og omegn. Jeg får nogle gange tilbud på at udføre ejendomsadministration for de ejendomme vi passer, men jeg vil hellere outsource det.
Kontakt mig gerne vi PM herinde for at høre mere