Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opkrævning via Betalingsservice til små håndværkere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg arbejder i en ejendomsadministration med regnskab og effektivisering af processer i vort regnskabssystem. I øjeblikket er fokus at få så meget som muligt betalt via Betalingsservice, da vort regnskabssystem kan bogføre det automatisk.

Udfordringen er at vi modtager mange periodiske opkrævninger som kunne betales via betalingsservice, men de små håndværkere såsom viceværtfirmaer, trappevaskere, vinduespudsere osv. har sandsynligvis ikke ressourcer til at få det opsat det i deres regnskabssystem.

Jeg leder derfor efter nogen jeg kan henvise til, når jeg begynder at opfordre disse små håndværkere til at anvende betalingsservice.

Kan du yde konsulenthjælp til opsætning af Betalingsservice i diverse systemer?

...eller kan du evt. foretage opkrævningerne for håndværkerne via Betalingsservice?

Bemærk, at Betalingsservice er et ufravigeligt krav, da det er det der gør at vi kan automatisere bogføringen, og opnå den tidsbesparelse som vi ønsker.

Jeg ser spændt på responsen, for det er mit første indlægAmino.

Venlig hilsen

Michael C. Kring

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:31

Hej Michael

Jeg forstår ikke helt, er det jeres ejendomsadministration som skal opkræve hos håndværkere og ejendomsservice - firmaer ? Eller er det dem der skal opkræve hos ejendommene ?

I mit firma ( ejendomsservice ) er der integreret med betalingsservice, men jeg er ikke helt sikker på hvad du mener ?

Hvor holder i til ? Fordi jeg kunne godt bruge et samarbejde med en ejendomsadministration i København og omegn. Jeg får nogle gange tilbud på at udføre ejendomsadministration for de ejendomme vi passer, men jeg vil hellere outsource det.

Kontakt mig gerne vi PM herinde for at høre mere

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Sep 07
Skrevet kl. 15:45

Hej Jimi

Det jeg efterlyser er at alle ejendomsservice firmaer gør som dig. Nemlig giver mig mulighed for at betale regninger til dig via betalingsservice. Det er selvfølgelig en anden vinkel på det, at vi kan anbefale ejendomsservice firmaer som dit, hvor det er nemt at betale regningen.

Ind til videre har vi dog ikke gjort noget særligt ved det.

Vi holder til i København. Jeg har ikke aftalt noget med min direktør, så yderligere oplysninger venter jeg med ind til jeg har forelagt dette for ham. Men jeg vil da tro, at han finder det interessant. Jeg vender tilbage i næste uge. Jeg kan godt se at der er interessant for dig at finde en ny samarbejdspartner med dem du har i forvejen. Der er sket nogle opkøb, så det ikke helt er det samme mere.

Hvis der er flere der vil samarbejde, så sig til. Men jeg vil nu stadig gerne kunne hjælpe de ejendomsservice firmaer vi i forvejen betaler til, så de kan komme til at anvende betalingsservice. Det er nemlig en fordel for alle parter.

/Michael

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:19

Hejsa.

Jeg har gjort det engang med e-conomic for en kunde - det er ikke noget jeg er ekstremt rutineret i, men umiddelbart virker det ikke særlig svært.

Men jeg kunne da godt tænke mig noget øvelse, og hvis der er nogen der er interesseret i at få hjælp til det sætter jeg gerne lidt ekstra kulancetid oveni hatten - om nødvendigt.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:28

Hej Michael

Super, vend endelig tilbage. Jeg har allerede en lille ejendom i kan se på, hvis du vil. Sender dig en PM snart

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:28

Hej Michael!

Du anbefales at kigge på min nye e-handelsløning på 'Butik m. abonnementer'-siden. Dine håndværkere skal på forhånd have en hjemmeside + eget domæne for at kunne benytte løsningen. Du kan evt. finde en webdesigner i det her forum for at hjælpe dem med det (inkl. finding af en god webhotel-udbyder).

Med min løsning kan du næste automatisere din bogføring. Som kunde i en butik har du adgang til dit ordreoversigt/regnskab for det indeværende/forrige kvartal/år. Du kan via butikken gemme ordreoversigtet/regnskabet som websider eller under html-format (læseligt). Hvis dit regnskabsprogram støtter integrationen kan en programmør hjælpe dig med at importere regnskabet (fra de gemte websider) til dit regnskabsprogram. Du skal ellers henvende dig til det firma, som laver dit regnskabsprogram.

Det kan godt være, at jeg i fremtiden vil lave den integrationsdel (interfaces/webservices) vha. hvilken ordrer/regnskaber kan hentes direkt fra andre systemer.

Du kan kigge lidt på Buiksmanager/Butik af min abonnementsshop-demo. Alle eksempler er testet vha. en testkonto fra Nets A/S.

Du kan give mig en privat besked, hvis du har brug for yderligere hjælp.

Chuuuuu

Tilmeldt 20. Sep 07
Skrevet kl. 21:20

He Thanh

Din løsning er ikke hvad jeg havde forestillet mig. Den er for avanceret for de nævnte firmaer.

Med venlig hilsen

Michael C. Kring

Tilmeldt 20. Sep 07
Skrevet kl. 21:23

Hej Jørgen

Jeg vil vende tilbage til dit indlæg, hvis jeg skulle støde ind i en med E-conomic. Du kunne måske overveje at tilbyde din service til viceværtfirmaer, vinduespudsere og lign. De er ofte ikke interesserede i at lave regnskab. Jeg tænker også tit, at det måtte være en fordel for dem, hvis de havde nogen til at sidde og tage imod bestillinger og sælge dem til boligforeninger osv.

Men det er nok en helt anden snak, hvis du er regnskabsmand.

Tak for responsen.

Med venlig hilsen

Michael C. Kring

Jørgen Olsen:

Hejsa.

Jeg har gjort det engang med e-conomic for en kunde - det er ikke noget jeg er ekstremt rutineret i, men umiddelbart virker det ikke særlig svært.

Men jeg kunne da godt tænke mig noget øvelse, og hvis der er nogen der er interesseret i at få hjælp til det sætter jeg gerne lidt ekstra kulancetid oveni hatten - om nødvendigt.

Tilmeldt 20. Sep 07
Skrevet kl. 21:27

Hej Jimi

Jeg har videresendt din henvendelse til direktøren, som svarer:

Jeg kan ikke overkomme at tage kontakt lige nu. Det er da interessant han sender en mulig kunde, men jeg lægger den lige lidt på hylden lige nu.

Ejendommen er også noget mindre end dem vi ellers har i administration. Jeg lader det nu være op til min direktør at kontakte dig. Tak for venligheden.

Venlig hilsen

Michael C. Kring

Jimi Hove:

Hej Michael

Jeg forstår ikke helt, er det jeres ejendomsadministration som skal opkræve hos håndværkere og ejendomsservice - firmaer ? Eller er det dem der skal opkræve hos ejendommene ?

I mit firma ( ejendomsservice ) er der integreret med betalingsservice, men jeg er ikke helt sikker på hvad du mener ?

Hvor holder i til ? Fordi jeg kunne godt bruge et samarbejde med en ejendomsadministration i København og omegn. Jeg får nogle gange tilbud på at udføre ejendomsadministration for de ejendomme vi passer, men jeg vil hellere outsource det.

Kontakt mig gerne vi PM herinde for at høre mere

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:38

Hej Michael

Selv tak :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)