Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode ider til frokost

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen,

jeg skal overtage en butik i kbh på gothersgade er der nogle der kan give nogle gode råd til hvad man kan lave til frokost noget der vil sælge godt?

På forhånd tak ha en god dag;)

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 02:03

Hej Jens

Det kommer meget an på i hvilken ende du er i, da der er mange sandwich/fastfood butikker lige der..

Du skal nok satse på nattelivet hvis det er tættest  på kgs nytorv

Jonas

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:11

Uhhh!!!

Hvis jeg havde muligheden for at komme forbi ville jeg sætte stor pris på det store kolde og lune bord med rugbrød, sild med karrysalat, lune frikdeller med hjemmelavet rødkål, rullepølse, og lun leverpostej med bacon og ristede champignon Stick out tongue  men det er nok bare mig  :)

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 06:12

Hvad med en gang god suppe.

Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:47

hej jonas den ligger lige midt i det hele den ligger tæt på 7-11 kiosken

mvh

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 16:07

Tortilla wraps måske ? 

Er sjældent i KBH. Så ved ikke om det er noget der er udbredt :)

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 16:44

Så synes jeg bestemt du skal satse på noget som du også kan sælge om natten, der er der nemlig rigtig gang i den, mht mad og drikke på netop det spot.

Go for it!

Jeg har selv sandwich/Juice/Pasta udstyr/inventar hvis det måtte være relevant. Pm mig hvis du intra.

Fra Brøndby
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:17
Hej Jens Puha, det lyder ikke særlig gennemtænkt, da du ikke er klar over, hvad du vil sælge, før du kaster dig ud i det. Men har du undersøgt, hvad der allerede bliver solgt i nærheden. Så vidt jeg husker, ligger der et par cafeer, en smørrebrød/sandwich bar, sushibar, en pølsevogn, pizzaria og 7-11, som alle sælger til frokost. Så det bliver svært at konkurrere med de andre. Om du evt. skal starte på noget helt nyt, ved jeg ikke. Men ellers må du enten konkurrere på pris eller kvalitet. Det afhænger også af om det skal være et take-away eller et sted, man kan spise sin mad. Måske du kan løfter sløret lidt. Venligst Bremen
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)