Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne have noget feedback på min web side....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have noget feedback på min web side.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 23:45

Smid et link til siden Smile

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 24. Oct 10
Skrevet kl. 23:45
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:00

En god ide at få lavet logo - banner på siden der siger hvad i sælger , med f.eks en hund i.

imellem emmer i menu der er ikke mellemrum den er simpelthen for uoverskuelig

farve valg ville jeg have valgt nogle tekst farver i teksten der ligger længere væk fra bagrund farven , da lyse grøn oven på lys hvid farve gør det svære at teksten

undersider med meget tekst er næsten total uoverskuelig, vis havde skrevet en stil i skolen sådan havde det talt nedad vis jeg lavet det sådan , da det er svære at læse og forstå teksten

Der er ingen overskrifter i teksten de lange mangler lidt mellemrum og gerne lidt grafik i der forklare lidt må der meget gerne være.

Fodnote teksten er ulæselig grundet det er hvid farve der står midt imellem den grønne farve og grå baggrund

kontakt siden kunne jeg ikke finde med CVR nummer og telefon nummer og e-mail , hvor er den ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:14

Synes strukturen er udemærket. Umiddelbart god fordeling på forsiden. Men måske en overskrift "tilbud i denne uge" eller lige præcis grunden til at man får vist de 8 tilbud.

Indkøbskurven ligner et søgefelt.

Den pastelgrønne farve er cheesey. Den grønne I har i logoet er noget bedre.

Er det fremtidige knapper I har i toppen?

Synes det Nordea-logo står noget alene. Og hvorfor er "Alle priser er incl. moms" sort? Står lidt malplaceret lige der. Måske bedre inde i midten et sted. Eller indflettet i prisen på en eller anden måde...tjae.

Hvis man er inde på undersider er der intet logo på siden...

Den grønne farve, der dukker op ved produkt-sider er for skarp. Hvad med at køre en gul eller rød farve til at bryde alt det grønne lidt op? Hvis det var mig ville jeg også tage noget af dybden og effekterne ud af top, side og bund-baren.

Udnyt titlen på browser-winduet bedre. Lige nu står der bare "Hundebixen". Men der kunne I jo også skrive noget om, at det er hundemad, hundesjov og andet I har.

Held og lykke med sitet,

vh Kristian Hertoft.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:18

Få en anden person til at gå siden igennem for stavefejl, man stirrer sig hurtigt blind.

Der er en del stavefejl i teksten på forsiden og også i de 2 produktbeskrivelser jeg tjekkede.

Herudover skal du arbejde med at få lavet unikke titler og beskrivelser.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:20

Jeg kunne tænke mig i lavede siden lidt bredere, - jeg sidder med en lille skærm lige nu på 15", og der er masser af udenoms plads,,- det bliver lidt noget "fnidderfnadder" i den bredde siden kører i nu.. Og bla. knapperne med at "lægge i kruv" og "komme ind på varekortet" sidder for tæt.. Der var en vare, som jeg gerne ville læse mere om, og WUPTI Pede, - så var jeg i varekurven (jeg havde ramt den forkerte knap på varelisten"), - det forvirrede mig... og "indkøbskurvsknappen" i højrehjørne ligner ikke en "knap", - den ligner mere en "infoboks" som de to øvrige i modsatte side på linien.. Jeg kunne tænke mig den fik en knap som dem der ligger i toppen, - det ligner en knap, men jeg ved ikke helt hvad meningen er med dem, - for de kan vist ikke noger nu, - kan de?;-)

Også er der noget med nogen kommaer og punktummer og nogle meeeeeget laaaange sætninger, i nok også lige skal have set på....:)

Håber i kan bruge det..:)

vh/ Ulrik

Fra Outrup
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:54

Jo, altså ... efter et kort kik:

- øverst på siderne er noget, der ligner 5 knapper, men man kan ikke trykke på dem.

- der står ikke, hvor store alle vandskålene er. (Muligvis "schæferstørrelse", men det ville være rart at vide.)

- der mangler kontonummer på betalingssiden. (Det er måske fjernet pga. problemer med betalingssystemet.)

- der mangler at blive læst korrektur. Bl.a. er flere firmanavne ikke stavet med stort, og der er for mange tryk- eller stavefejl. (Fx ryg i stedet for ryk og linie i stedet for line.)

Jeg bliver hurtigt træt af netbutikker, hvis der er for mange sproglige fejl - også selv om de handler med hundeartikler Smile

Selve designet kan jeg godt lide.

Venlige hundehilsner

Henriette

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:04

Helt enig, underligt at de 5 øverste "knapper" ikke er taget i brug, man søger jo automatisk derop.

Jeg ville rykke nogle af dine info oplysninger derop.

Tilmeldt 24. Oct 10
Skrevet kl. 23:13

Tak for alt ris og ros.

Nu har vi lavet siden om men mangler stadig at ændre noget.

Men fortsæt endelig.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)