Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SLETTET TRÅD

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har købe en fast stand på et kræmmermarked i Korsør, hvor jeg bla. har lagersalg/restsalg af slik helt ned til 49,50 pr. kilo, + salg af et parti julevarer som jeg købte her på amino - og det gik rigtig godt her første weekend.

Har du nogle mindre partier af billige ting ( til 10 - 20 kr ) i udsalg, så send gerne billeder, pris mv. til mig - enten på PB , eller mail jesper( at )sliknet.dk .

Bor du i nærheden og er nysgerrig / eller måske selv interesseret i en stand, kan du kigge forbi

Hver lø./sø. 10-16 på halskovvej 96, 4220 Korsør.

En stand koster 20 kr. pr. m2 + moms . ( tror der var 2-3 pladser tilbage)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg sidder inde med et parti af kvindetøj og en smule børnetøj.

 

Jeg havde købt et parti, da jeg ville starte en butik op, men som pt ikke lige er muligt, så tøjet er til salg.

Det drejer sig om bukser, nederdele, tunikaer mv. Nederdele koster helt op til 500kr i butikkerne.

hvis det har vakt interesse så sig til

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - du må godt sende billeder af kvindetøjet til info@neverstone.com - Jeg har en butik i centrum af kbh. og mange andre projekter kørende...

MVh. Casper

[View:http://neverstone.com/]

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

jeg har en del forskellige varer til netop kræmmermarkedere. Også en del billigere varer, som netop er oplagte til bl.a. adventskalendere/julegaver.

Det lyder også herligt, at der endelig er en der har fundet et godt indedørs-marked - Mine erfaringer fortæller mig nemlig, at de normalt blive døde forholdsvist hurtige.

Smid mig en mail på; Info@cleanpoint.dk - Jeg er lige på farten, og kan ikke sende dig en lige nu. Men smid en afsted, så har du lidt spændende tilbud til aftenskaffen! :-)

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi må jo se , om dette også går dødt - nu er det kun 2 weekender til nu.

Jeg sender en mail til dig.

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med noget babytøj det er selvfølgelig anderledes priser, men meget fornuftige priser når man ser på kvaliteten af tøjet.

 

hl

hvis det er noget der kunne have interesse så skriv en pm til mig jeg bor i Gørlev

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Hej - du må godt sende billeder af kvindetøjet til info@neverstone.com - Jeg har en butik i centrum af kbh. og mange andre projekter kørende...

MVh. Casper

 

Jeg sender billederne så hurtigt som muligt. Du siger at du har en butik i centrum, vi kunne evt komme forbi butikken med noget af tøjet så du kunne se det?

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er også ved at starte op på kræmmermarkeder, men mangler et sted hvor jeg kan købe lidt varer.

Har du nogle foreslag til hvor jeg evt finder mindre partier?

 

Vh Gitte Brandt

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Pippipigen:

Hejsa

Jeg er også ved at starte op på kræmmermarkeder, men mangler et sted hvor jeg kan købe lidt varer.

Har du nogle foreslag til hvor jeg evt finder mindre partier?

 

Vh Gitte Brandt

Hej Gitte

jeg kan klare noget babytøj til sindssyg billig pris omkring 30 kr. pr. del/ sæt det er bla. Disney vejlende salgspriser har ligget op til 299kr

Min mail er info@opti-web.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)