Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adwords konto spærret

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

Jeg står i den meget uheldige situation at min google adwords konto er blevet spærret. Grunden er at jeg for ca. 3-4 år siden ekserimenterede med affiliate programmer, som jeg kørte adwords for, og sendte brugeren direkte ind på aff. siden.

Det har jeg dog ikke gjort i mange år da jeg i mellemtiden har fået en rigtig succesfuld webshop op og køre. Opdagede så i sidste uge at jeg pludselig ikke fik visninger og kontaktede support som så fortalte mig at jeg var blevet spærret da jeg linkede direkte til aff. sider.

Jeg har selvfølgelig pænt brokket mig lidt over at de spærrer mig pga. noget jeg gjorde for mange år siden, og at de også kunne se at kampagnerne var slettet for år tilbage.

Da jeg lever af webshoppen og de fleste nye kunder kommer fra adwords står jeg derfor og har brug for en løsning hvis google fastholder spærringen.

Hvad kan man gøre?

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 12:24

Hej,

Registrer en ny gmail og lav en ny AdWords konto. Wink Det er ikke en katastrofe.

Hilsen

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 11. Nov 10
Skrevet kl. 12:27

Nazar=> Mener at have læst at google har rimelig godt styr på det og hurtig lukker kontoen ned igen, selvom der ikke er noget som overtræder reglerne.

Tilmeldt 11. Nov 10
Skrevet kl. 12:30

Kan man evt. få et adwords bureau til at stå for markedsføringen så det er dem som står som ejer af kontoen og betaler mv. og så man bare selv betaler bureauet?

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 12:37

adwordsproblem:
Kan man evt. få et adwords bureau til at stå for markedsføringen så det er dem som står som ejer af kontoen og betaler mv. og så man bare selv betaler bureauet?

Det tror jeg nok, det kan være en løsning, eller åbn en ny konto til et andet navn osv. og sørger for du ikke overtræder Googles regler igen. De er ret strenge, og det ikke så nemt til at åbne sin konto igen...

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)