Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsvilkår for marketing på Facebook!?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er ved at planlægge en marketingkampagne for et firma på Facebook. Lad os for eksemplets skyld kalde firmaet Børge's frugt.

Jeg var ved at sætte en reklame (advert) kampagne op for firmaet fra min private facebook konto.
Her kunne jeg så kun vælge hvor meget jeg max ville betale i reklamebudget til Facebook per dag og INGEN andre økonomiske parametre ift. reklame kampagnen.

Det jeg ønsker er en firmareklame for "Børge's frugt" på Facebook, hvor reklamen vises på interessante potentielle kunders profil, og så linker til vores firmahjemmeside.
Hvordan kan jeg tilføje flere parametre til min reklamekampagne på Facebook så som pris per klik på vores annonce, samt hvor mange gange annoncen skal vises mm.?
Jeg kunne slet ikke finde disse ting med den hidtige fremgangsmåde. Er det nødvendigt at jeg opretter en firmaside for "Børge's frugt" på facebook og så laver reklamen herfra for at få adgang til flere økonomiske parametre, som jeg kan styre min facebook reklamekampagne ud fra?

På forhånd tak. Smile 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej det er ikke nødvendigt at oprette en facebookside for firmaet.

- Måske I skulle få nogen til det, der har prøvet det før. Eller få lidt hjælp.

I kan reklamer for luge præcis de grupper I ønsker. Du kan vælge at betale for visninger eller for klik.

Venlig Hilsen

Carsten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)