Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejde om webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har i længere tid haft en webshop som jeg ikke har brugt til noget, der var i sin tid ment som en shop til helse produkter, men pga af tidsmangel har jeg aldrig fået gjort noget ved den. Shoppen er sat op, og virker fuldt ud, (betaling dog slået fra) så det er nemt at gå til. 

Jeg søger en der kunne tænke sig at indgå et partnerskab, hvor vedkommende har en god ide samt tid til at arbejde med shoppen, jeg kan stille shoppen samt evt resdesign af "look" tilrådinghed. Her ud over har jeg mulig for at stiller en programmør tilrådighed hvis der er ting som skal ændres hen af vejen.

Såfremt at der er tale om et seriøst forslag, vil jeg endvidere se velvilligt på at indskyde kapital til at danne et ApS selskab.

Håber at hører fra nogle seriøse og intressante personer.

Med venlig Hilsen

Claus Thomsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:30
Hej TCI

Lad os nu sige man sad inde med en idé og et produkt. Hvad er det da du kan byde ind med i et partnerskab som man ikke får ved et leje en shop ved fx. Dandomain for 300,- per måned? Udfordringen er ikke længere at få teknikken bag en webshop til at køre, men at få adgang til de rigtige varer eller en shop der skiller sig ud fra mængden.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 01:22
Man kunne også bruge virtual Mark som er gratis, dvs. 5 kr i webhotel om måneden.

Måske du skulle blive forhandler af en slags produkter i stedet )

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)