Min tid rækker ikke længere til at drive min lille virksomhed. Tiden har hele tiden været knap, men grundet andre beskæftigelser har jeg valgt at lade muligheden gå videre til en anden. Sortimentet på web-shoppen er begrænset for tiden, men det kan jo udvides efter ønske. Potentialet er stort! Jeg har udarbejdet et dokument med relevante oplysninger om virksomheden (regnskabstal, handelspolitikker mm.), som jeg kan sende ved seriøs interesse. Her er lidt info om virksomheden: www.led-shoppen.dk Historie: Startet 29-11-2005 af handelsstuderende med stor interesse for handel og service, som har drevet web-butikken udelukkende som en hobby. Grundlagt med gratis-butik og senere købt os-commerce shopsystem med ekstra moduler, som indeholder kundedatabase, ordre database, produktdatabase, diverse opgørelser osv.. Alt hvad du behøver for at administrere web-shoppen. – Alt er online og tilmed dansk-sproget. LED-Shoppen.dk er ikke momsregistreret grundet begrænset omsætning. (som følge af manglende tid fra indehaverens side). Stor vægt på service og yderst konkurrencedygtige priser på varer af højeste kvalitet. Markedsføring på scootergalleri.dk og mopedgallery.com. Købet inkluderer: Domain betalt for 2007 Webhotel med 1000 MB inkl. ubegrænsede mailadresser osv. betalt for 2007 Kundekreds skabt som følge af god service og markedsføring Oscommerce-shopsystem med ekstra moduler 3 professionelt fremstillede reklame-bannere i formatet 236x80 Lagerbeholdning af varer Reklamation fra tidligere kunder (endnu ikke oplevet en eneste) NB: Sælges kun privat uden fremtidige bindinger mellem nuværende indehaver og køber! Prisen har jeg ikke endeligt bestemt, men lader budene falde. Kun seriøse henvendelser, og gerne direkte kontakt til : mc@led-shoppen.dk - Har du spørgsmål med relevans for andre interesserede, er du selvfølgelig velkommen til at stille dem her på forummet (: |
Hej
Nu er det jo begrænset med indlæg, men jeg ville høre om dit indlæg stadig er aktuelt....? Jeg kunne muligvis godt være interesseret.
Jeg kan desværre ikke få adgang til siden.