Hej Aminoer, Jeg søger en freelancer/et bureau der kan kigge min webshop igennem og se hvor der kan optimeres på SEO delen + implementere det. Er der nogen der kan anbefale en? Derudover har jeg brug for hjælp til generelt at få flere besøgende samt at optimere min konvertering. Jeg kører allerede med Facebook og Adwords, så det kunne evt være at der var et klogt hovede der kunne justere lidt på de ting, så konverteringen bliver lidt bedre. Det kan også ære der skal ændres lidt på shoppen, for at øge konverteringen? Jeg ved det ikke helt.. Men forhåbentlig er der nogle der kan give et forslag til hvad der kan justeres på :) |
Hej :-)
Jeg har hjulpet mange shops, som du kan se her på Amino med lidt af det hele.
Det du dog skal overveje er om der er nogle punkterne du ønsker at gå specifikt i dybden med..
Fordi du finder ikke en ekspert i SEO, der også er ekspert i konverteringsoptimering.
Og så skal du være opmærksom på at det kan blive en ret dyr omgang..
Jeg vil dog gerne gennemgå det hele efter bedste evne, for et mindre beløb, vi kan finde der passer til dit budget. Jeg gør det mest bare af egen interesse, og for at hjælpe :)
Jeg kan hjælpe dig med SEO, Adwords, Facebook (side + Annoncer), optimering generelt.
Jeg har selv en webshop, så jeg kender til de fleste ting.
Du skriver eller ringer bare hvis vi skal finde ud af noget.. :-)
Jeg vil dog til sidst anbefale dig, at hvis du ønsker at gå virkelig i dybden med fx. SEO, så skal du finde en, der gør sig netop ekspert i dét.