Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorer til forbrugsbudget

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at lave et budgetskema til hr. og fru Danmark til min blog om privatøkonomi. Jeg kunne godt tænke mig at finde nogle sponsorer til dette skema således at de står nævnt, når man åbner det og printer det ud til opslagstavlen. Men er det realistisk. Jeg taler jo om mindre beløb evt. en sponsor pr. måned eller forbrugskategori.

Michael

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 19:58

ja det er da realistisk - hvis du vel og mærke kan dokumentere at der bliver printet en masse af dem. Det nytter jo ikke rigtig noget hvis det kun er 30 om måneden.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:01

Det har du ret i. Kan man mon flette noget affiliate ind i sådan et excel-regneark?

Michael

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:09

Nej det tror jeg desværre ikke..

Men mon ikke du kan flette det ind i din hjemmeside?

hvor mange downloads regner du med/håber du på at der vil blive af det regneark? fordi hvis budgettet bliver hængt op på køleskabet el. lignende har det jo en rimelig god annonceværdi.. - hvis altså der bare er nok der downloader det.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:25

Jamen, jeg håber da, at mange vil have det budgetskema. Man kan dog selv lave et i excel, så jeg er ikke så blåøjet at tro, at det bliver det helt store. På den anden side gør jeg da noget ud af udseendet og gør det så simpelt men genialt, at det er værd at tage med.

Men jeg ser selvfølgelig reklameværdien i at have den hængende på køleskabet, som du siger eller på en opslagstavle. Når man så taster tallene ind og kan se, at man bruger færre penge end forventet (fordi man følger mine gode råd i bloggen) kan man jo klikke på mine sponsorer og bruge nogle af pengene dér.

Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)