Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføj din butik gratis nu, eller link

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har startet en side med hvad vi håber, bliver Danmarks bedste legetøjs og børnetøjs butikker fra nettet.

Alle kan nemt finde deres yngling butik fra nette hos Bella modebørn i vores samling.
Lige nu indsamler vi butikkerne, og hvis du ejer en butik (du skal eje den for at tilmelde den) kan du tilmelde den her.
Vi giver Gratis annonce hele 2010 hvis du tilmelder nu, helt uden bindinger(intet snyd).

Bella modebørn har konkurrencer fra butikkerne, og det er gratis at deltage i dem her.

Hvis du annoncer på Bella modebørn, har du også mulighed for at indrykke speciale tilbud, i vores tilbuds ramme.

Blog på Bella modebørn om emner som vores børn, skole børn, hvad er din ynglings film og meget mere se alt her. (det er ikke muligt at linke til sider fra nettet på vores blog) Ønsker du at linke gratis fra os og få gratis PRGoogle kan du gøre det her på vores side.

Vi har lavet en blog hvor det er muligt allerede nu at deltage gratis i en konkurrence, se konkurrencen her. (du skal bare skrive hvad du vil bruge de 200kr til så deltager du)

Vi skriver om Oplevelser i Danmark, så mangler i en god oplevelse findes den her. (eks: Legoland, Zoo, Bonbonland m.m.) 

Vi håber i tager godt imod Bella modebørn Danmarks side med legetøj og børnetøj.

Bellamodebørn legetøj og babytøj udsalg

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:08

Jeg kunne ikke finde en side hvor man kan tilmelde sig gratis.

kunne heller ikke se at der var andre der har tilmeldt sig.

Tilmeldt 9. Nov 10
Skrevet kl. 20:25

Tilmeld gratis her Jeg har ikke skrevet det på siden, da siden rummer de priser som vi vil tage for annonceringen i det nye år, og alle der tilmelder sig nu gratis vil efterfølgende få et tilbud om de vil fortsætte, og alle kan fra sige sig det unden nogle bindinger.

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:43

okay, nu har jeg udfyldt det.

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:52

Bellamodebørn:

Tilmeld gratis her Jeg har ikke skrevet det på siden, da siden rummer de priser som vi vil tage for annonceringen i det nye år, og alle der tilmelder sig nu gratis vil efterfølgende få et tilbud om de vil fortsætte, og alle kan fra sige sig det unden nogle bindinger.

Hej "Bella",

tillad mig at være en smule mistroisk. Din Amino profil fortæller ikke hvem du er, og det gør din hjemmeside heller ikke. Fint med mig at holde sig under radaren, det er deri mange der gør ;-) Men ønsker du at modtage penge fra de butikker der er tilmeldt dit site, er du efter min bedste overbevisning nød til at komme ud af busken.

En og anden kunne jo få den mistanke, at der er fusk med i spillet, og at du netop har kastet dig over to brancher med mange desperate butiksejere... Men det er naturligvis bare en tanke.

Tilmeldt 9. Nov 10
Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er skam intet snyd i min side, det er rinelig øv at man ikke kan slette andres indlæg på amino , det er åbenlyst meningen du kun skriver på indlæg for at få brugere ind på din side så du kan tjene på de reklamer du laver, via det link du skriver på spørgsmålet.. Bella modebørn er som jeg skriver lige startet, alle kan tilmelde sig gratis så der er intet snyd der, men det er kun ejerne af butikkerne, som kan tilmelde sig.

CVR nummer på Bella modebørn og alt det tekniske skal de nok få de butikker der annoncer hos os i 2011, hvis de tilmelder sig. Pt nu laver vi Bella modebørn så den bliver brugervenlig, og indsamler Danmarks bedste butikker.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)