Hej alle i fantastiske mennesker! Jeg har i rigtigt lang tid haft lyst til at lave mit eget tøj, faktisk er det en plan jeg har gået med i 2 år snart, og jeg har lavet mange skitser af det tøj jeg vil have lavet. Hvad/hvorfor/hvordan er det nemmest at komme i gang med dette projekt! Altså når der er så mange andre mennesker der kan, så kan jeg jo også, men må indrømme at jeg er lidt "lost" med hvordan jeg lige kommer i gang osv. Så hvis der er nogen af jer der selv har prøvet det, eller har erfaring inde for faget, eller på andre måder føler at i kan hjælpe, så vil jeg sætte stor pris på at i skriver!
Mark Larzen. |
Hej MArk..
Super ide, du har fået... Meeeen - kender du slet slet ikke noget til faget? Hvis nej - er det nok en lidt stor mundfuld for dig, - det er altså ikke noget man "bare lige gør".. Jeg synes du skal hoppe en tur over på TEKO's hjemmeside, - og læse lidt om hvad der skal til, -alene hvordan man graduerer, får lavet prøver, kvalitetssikre og hvilke kvaliteter skal bruges? Og hvordan skal produktonstegningerne se ud.. En ting er dine skitser, - men de skal også laves så dem der skal lave det for dig kan forstå det..
Så start med TEKO, - find ud af hvordan man gør, -og bevar drømmen og bliv ved med tegne...
Ta' det som et venligt ment råd.
DB/ Ulrik