Hvordan får jeg samlet alle udendørs skøjtebaner, basketbaner, fodboldbaner mm. i danmark på min side?
Indtil videre har min strategi været at finde billeder på nettet skrive til ejerne og eller selv at køre ud og tage nogen. Men jeg synes det går for langsomt og jeg har svært ved at dække områder udenfor københavn.
Nu er jeg ikke helt sikker på at jeg har forstået hvad dit endelige produkt/service skal indeholde - men hvis jeg har forstået dig ret, prøver du at samle en liste over forskellige aktivitetsbaner i Danmark. Hvis det er korrekt forstået har jeg da lige et lille forslag:
Jeg har før skullet lave en liste over aktivitetsbaner i min egen kommune. Der gik jeg simpelt nok bare op til kommunen og hørte om de kunne informere mig om hvilke steder der var i kommunen. Der var sågar også billeder til nogen af dem. Det kunne jo så være en mulighed at skrive en mail til samtlige kommuner i landet og spørge efter en sådan liste - og jeg er ikke i tvivl om at de nok skal være interesserede i at hjælpe dig hvis du fortæller lidt om projektet.
Rigtig god fornøjelse - jeg håber jeg forstod det bare nogenlunde rigtigt.;)