Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg samlet alle udendørs skøjtebaner i danmark på min side?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får jeg samlet alle udendørs skøjtebaner, basketbaner, fodboldbaner mm. i danmark på min side?

Indtil videre har min strategi været at finde billeder på nettet skrive til ejerne og eller selv at køre ud og tage nogen. Men jeg synes det går for langsomt og jeg har svært ved at dække områder udenfor københavn.

Er der nogen der har nogle gode råd.

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:41

Hej Jakob.

Hvad med at lave en Facebook-konkurrence for folkeskole-elever eller lignende, hvor de kan opsamle point ved at sende billeder til jer.

Så kunne månedens mest aktive fotograf få en form for præmie. Det kunne være en mulighed.

Ellers må du bare i gang med at kontakte forskellige lokale personer, der kender til alle de gode udendørs-baner.

Tilmeldt 6. Feb 10
Skrevet kl. 19:59

Hej Casper

Din ide omkring en fb-konkurrence er ikke nogen dårlig ide.

Mange tak for dit svar, det kunne godt være det vi skulle ud i.

Mvh Jakob

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:05

hej Jakob.

Jeg kunne muligvis være int. i at hjælpe dig.
Skriv gerne en PB 

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57

Hej Jakob.

Nu er jeg ikke helt sikker på at jeg har forstået hvad dit endelige produkt/service skal indeholde - men hvis jeg har forstået dig ret, prøver du at samle en liste over forskellige aktivitetsbaner i Danmark. Hvis det er korrekt forstået har jeg da lige et lille forslag:

Jeg har før skullet lave en liste over aktivitetsbaner i min egen kommune. Der gik jeg simpelt nok bare op til kommunen og hørte om de kunne informere mig om hvilke steder der var i kommunen. Der var sågar også billeder til nogen af dem. Det kunne jo så være en mulighed at skrive en mail til samtlige kommuner i landet og spørge efter en sådan liste - og jeg er ikke i tvivl om at de nok skal være interesserede i at hjælpe dig hvis du fortæller lidt om projektet.

Rigtig god fornøjelse - jeg håber jeg forstod det bare nogenlunde rigtigt.;)

Tilmeldt 6. Feb 10
Skrevet kl. 18:04

Hej Tim

Genial ide!

Det må være mit næste træk.

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)