Ja den er god nok – 2500kr, så får du din egen hjemmeside i dit eget design. Hvad får du? SEO ”Optimeret”? Du kan selv sætte din ”title” på hver enkelt side. Du er altså ikke begrænset af at alle sider det samme. Du kan selv tilføje keywords så de passer til dit indhold. Du kan selv lave en beskrivelse. (Denne der bliver vist på
google) Hvad kan min side
præcis indeholde? Hvor hurtigt er det klart? Ja tak - det har interesse - hvad gør jeg nu? Har du nogen referencer? Ja! God dag til alle |
Egen hjemmeside til 2500kr.
- 1
Der er simpelthen så mange på markedet lige nu så et bump, hjælper ikke meget, der skal mere indhold på siden, hvad du tilbyder Ingen priser på de andre produkter. Der er rigtigt mange der laver din standard løsning der er tilbud på. Og nogle webmaster levere det samme billigere og nogle er dyrere. jeg kan ikke se du hare nogle hjemmesiden med kontakt adresse Cvr. Nummer og et telefon nummer det skaber tillid. Færre der laver de andre lidt sværere løsninger som ikke er på tilbud derfor er der flere kunder, da der er færre webmaster der kan levere de komplekser løsninger, for dig. Virker på mig som om du kun levere den billige løsning da du ikke er motiveret til de store opgaver og de små opgaver er tit, nemmest lidt mindre kommunikation og er hurtigere overstået, da der ingen informationer er til de andre løsninger priser mv. |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej. |
Handel med varepartier via Trademen