Måske er målgruppen lidt yngre end mig, men her er lidt løse skud. Brug det I kan.
For at starte med noget positivt. Jeg kan godt lide at man kan minimere bokse.
Jeg mangler dog i den grad noget, der fanger interessen på forsiden. Og hvis brugeren først trykker én gang, så er man jo inde i systemet, kan man sige. Så har I brugeren, hvor I vil. Men I skal ligge mange flere goodies frem på forsiden. Tror I gemmer dem lidt.
I har en boks, hvor der står "Log ind og del dine yndlings videoer". Hvorfor ikke vise screenshot fra video og fangende tekst?
Kan se I har et link til 'star wars'. Hvis der bare står "star wars" har jeg ikke lyst til at trykke på det. Og jeres babes er jo ikke playboy-kønne i sig selv. Men kombiner babes + star wars-tema. Så har i noget interessant :-)
I har ramt det en lille smule i iværksætter+babe på samme tid. Men hvorfor har I så ikke billeder af hende fra hendes arbejdsplads i frækt tøj?
Teksten "læs om hendes iværksætter karriere" er på ingen måde pirrende.
Lige præcis ved babes'ne synes jeg der står meget om at "læse" og "interview" - handler det ikke om at "se". Få det til at lyde let.
Bannere går indover teksten. fx lige under slideshowet.
Hvorfor stort "O" i "Magazine for men online"? Og stort "M" for den sags skyld?
Et spørgsmål I måske kan få noget ud af at stille jer selv. Hvad gør jer specielle?
Forsøgte at gøre min kritik så konkret som muligt.
Held og lykke med sitet fremover.