Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger booker.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er. 

Vi er på nuværende tidspunkt på jagt efter en booking manager, til vores virksomhed Pro Star Management. Vi har management og booker artister/kunstnere ud til natklubber, events og koncerter. 

I år booker vi noget helt specielt ud som sidste år indbragte en booking manager 320.000 på 4 måneder. Og dette år tager vi os af out-booking af disse mennesker. Vi køre 100% Provision. 

Arbejdstiderne bedstemmer du selv, men der er stor mulighed for at lave mange penge! Da der altid vil være mulighed for at booke artister/kunstner ud. 

Send os en mail med lidt information om dig, og vedhæft gerne CV og billede. info@prostar.dk 

Med Venlig Hilsen. 

Daniel & Jesper - Pro Star. 
info@prostar.dk  

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:00

Lyder meget interessant.

Kan du uddybe job beskrivelsen lidt? Hvilke opgaver vil man typisk stå med?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 12:06

Lyder spændende - men JA det kunne være rart med lidt info om hvilke opgaver jobbet består af.

Send det evt. til tjfje@madsen.mail.dk

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:43

hej,

jeg kunne godt tænke mig noget fritids arbejde. Er nok lidt ældre 43 men meget sportslig og hurtig i replikken.

Er civilingeniør og hvis i meget gerne vil se et billede kan i se på facebook Michael Leire

min email er mle@leire.dk

skriv hvis I har lyst :-)

mvh

Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)