Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste danske virksomhedshjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg læste netop en nyhed på Børsen, der anslår at Danske firmaers hjemmesider er i verdensklasse, og ville derfor høre jer Aminoer ad, hvilken hjemmeside I mener er den bedste i Danmark, hvis I skulle vælge en hjemmeside der tilhører en kendt dansk virksomhed.

Det bliver spændende at høre jeres meninger, og jeg ser meget frem til at få indblik i jer Aminoers kvalitetssans, når det gælder hjemmesideindtryk.

De Bedste Hilsner,
Rune Jensen 

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 16:49

maersk.dk

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 17:33

Det er jo virkelig individuelt alt efter målgruppen. En virksomheds perfekte profil kan være en andens mareridt (markedsføringsmæssigt). Men der er vel nok nogle overordnede design træk, såsom balanceret med godt luft, lækker grafik der gør siden levende, blikfang der er lige i øjet, osv. Jeg tør dog ikke komme med noget bud på hvilke sites der er det bedste.

Derudover til det med at danske firmaers websites er i verdensklasse, jeg er fuldstændig enig! Kvaliteten i Danmark er så meget højere, nok også pga folk har vendt sig til at bruge internettet fuldt ud her og derfor kræver denne professionalitet. Det er altid en fornøjelse at se på de danske sites, konta de udlandske jeg arbejder med :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:48

Bedste danske er svær at sige med dem som har fleste kunder i sin branche , jeg prøver selv lave den bedste firma side med stripper .

med hver har sin egen smag , jeg elsker dog amino.dk for alle de gode iværksætter råd og havde ikke nået så langt som nu uden de gode råd fra jer gode amino.dk bruger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 23:12
Jeg mener danskebank.dk er den bedste hjemmeside herhjemme. Meget professionel hele vejen igennem.
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:20

syntes også den er svær. for det må kræve en hel del -for mange utilgængelig data-

jeg tænker her:

-brugerflade så optimal som mulig.

-siden har alle must have og ikke for mange nice to have funktioner. 

-siden konverterer så optimalt som man kan forstille sig.

-siden ranker i top på alt relevant søgning i samtlige søgemaskiner. måske også    internationalt hvis dette er målgruppen.

-design så velovervejet og gennemført som muligt.

Jeg aner ikke hvem der kommer tættest på de parameter som jeg tænker man skal tage i betragtning. og jeg tør ikke tænke på hvordan eksperter ville vurdere "bedste danske virksomhedshjemmeside" .

Men fed tråd fik mig til at tænke over at min side ikke lever op til en masse af de ting som den egentligt skal. Men det er jo også fedt, at der så er noget som man ved man kan gøre for at gøre den bedre, og det må jo betyde at ens forretning, så kun kan gå fremad :-)

tak for tråden

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 20:27

Jeg må erkende at jeg ikke er enig med analytikerne i, at Nordea skal have en 2. plads på listen og bedste danske hjemmesider, blandt store virksomheder. Carlsberg synes jeg bl.a. gør et bedre indtryk og støtter godt op om brandværdien.

Maersks hjemmeside er min nr. 1 - Den gør næsten alt rigtigt, efter min mening.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)