Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af site

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ville blive utrolig glad hvis der var nogen der kunne rykke fem minutter ud af kaldenderen, og vudere brugervenligheden og troværdigheden på min nye side.

Det jeg gerne vil vide er om teksterne er til at forstå?

Virker siden troværdig?

På forhånd tak..

www.tpsolution.dk

 

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, syntes teksterne er til at forstå.

Siden virker for mig troværdig, selvom designet måske er en smule forældet.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Et par hurtige kommentarer efter besøg;

1.
De grafiske elementer i det template du har valgt er som sådan helt ok synes jeg - det virker professionelt og troværdigt..

Men jeg synes du skal arbejde lidt mere med opsætningen af tekst+fotos - det virker en smule rodet pt... 
- måske kan det hjælpe at dele teksterne mere op, med flere overskrifter "undervejs" i teksterne 
- måske kunne det grafisk gøre siden "mere lækker" hvis du fik integreret dine billeder i den blå header som erstatning for den blå farve (hvis de altså er af høj nok opløsning til at du kan skyde dem op i den bredde). Alternativt kan du lægge dem under citatet i højre del af siden istedet. 

2.
Den tabel du har sat din prisliste op i skal være bredere - eller ihvertfald den kolonne som tallene står i - da det ikke ser pænt ud nu (og så er der iøvrigt nogle tomme tabeller nederst som du skal slette)

3.
I dine tekster skriver du "i" med småt når du henvender dig til læseren - det skal være med stort "I" vil jeg mene...

4.
Under linket "Kontakt" står der;
"Eller jeg kan kontaktes via kontakt formen herunder."
- men der er ikke nogen kontakt formular! Smile 

5.
Indholdet af teksterne på siden synes jeg egentlig er ok - formulering er en smagssag - men budskabet forstår jeg... 

Det var ordene - håber at du kan bruge kritikken...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Du.

Der er et par stavefejl i din tekst på forsiden, jeg fandt ihvertfald et par stykker og så er der noget med endelserne også.

Derudover synes jeg ikke at den hvide boks oppe øverst i højre hjørne passer ind. - ved dog ikke lige hvordan man kunne gøre det bedre.

Mvh Tobias.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Chano:

Men jeg synes du skal arbejde lidt mere med opsætningen af tekst+fotos - det virker en smule rodet pt... 
- måske kan det hjælpe at dele teksterne mere op, med flere overskrifter "undervejs" i teksterne 
- måske kunne det grafisk gøre siden "mere lækker" hvis du fik integreret dine billeder i den blå header som erstatning for den blå farve (hvis de altså er af høj nok opløsning til at du kan skyde dem op i den bredde). Alternativt kan du lægge dem under citatet i højre del af siden istedet. 

Jeg har forsøgt at gøre lidt ved billede/tekst placering, med lidt mere afstand.

 

Chano:

2.
Den tabel du har sat din prisliste op i skal være bredere - eller ihvertfald den kolonne som tallene står i - da det ikke ser pænt ud nu (og så er der iøvrigt nogle tomme tabeller nederst som du skal slette)

Det er hermed gjort og teksten er sat til højre.

Chano:

Under linket "Kontakt" står der;
"Eller jeg kan kontaktes via kontakt formen herunder."
- men der er ikke nogen kontakt formular! Smile 

Jeps, den mangler lige det sidste opsætning med mail server ;) Havde bare ikke fået slettet teksten.

Chano:

Det var ordene - håber at du kan bruge kritikken...

 

Det kan jeg og mange tak for det Smile

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Gennemgik lige hurtigt din forside, hvor du bør rette følgende:

enkeltmandsvirksomhed i stedet for enkeltmands virksomhed

bygningsinstallationer i stedet for bygnings installationer

værd at overveje i stedet for vejr at overveje

elinstallationerne i stedet for el installationerne

 

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

JTP:

Jeg har forsøgt at gøre lidt ved billede/tekst placering, med lidt mere afstand.

Meget bedre! Yes

Dog står tekst og billede på siden "Hvordan kan jeg hjælpe" stadig lidt oven i hinanden...

JTP:

Det kan jeg og mange tak for det Smile

Så lidt! :-)

 

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes siden giver et seriøst indtryk, og det er nogle gode tekster.

Jeg ville fjerne prislisten, af tre årsager:

1. Hvis jeg skulle bygge et slot til 15 mio. med alt i intelligente installationer, skal du så kun have 1000 kr. for al dokumentationen?

2. Jeg ville personligt hellere have, at du tilbød et uforpligtende tilbud efter en samtale over telefonen.

3. Lave priser sender mig et signal om nybegynder, nystartet, hobbyvirksomhed og lignende, og i forhold til hvad et hus koster at opføre synes jeg ikke 5.000 eller 10.000 kr. ville være afskrækkende i forhold til uafhængig professionel rådgivning.  

Jeg kan godt lide klare fakta, så kundeudtalelser hvor du har gjort en forskel evt. på en eksisterende installation, ville jeg gerne læse. En andet forslag er at vise forskellen, måske som diagrammer, hvad forskellen er på dit arbejde og det der typisk medfølger et typehus.

Fra København V
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Hermed mine kommentarer:

 

a)
Forsiden virker umiddelbar god, men jeg savner at jeg på 20-30 sekunder kan forstå hvad det handler om. Jeg vil anbefale, at du under selve logoet øverst til venstre (TP Solution) måske laver en catch-phrase som forklarer hvad du/I tilbyder med få ord, fx "TP Solution - rådgivning om intelligente elinstallationer" .

b)
Hvis du har en person i omgangskredsen som er særlig god til at læse korrektur, synes jeg du skulle bede vedkommende og at gennemlæse teksten. Særligt er der mange sammensatte ord, som du skriver i to ord, fx "bygnings installationer" som hedder "bygningsinstallationer", men der er også andre fejl....småting måske, men det højner troværdighedsniveauet at have styr på den slags. 

c)
Ift. brugervenligheden synes jeg egentlig det fungerer meget godt, men det er ikke et specielt sælgende site...du kunne godt trække "Kontakt mig for et uforpligtende tilbud" eller lignende lidt tydeligere op på sitet - evt. hvis du har noget du kan lokke lidt med i stil med "95% af alle nybyggerier kan spare op mod 20% strøm med intelligente elinstallationer"...eller hvad ved jeg  :)

 

Så er de fem minutter vist også gået... ;)

Håber det hjalp lidt.

 

Mvh.

Andreas

Andreas Sachse, MAIK (upcoming livstils-produktbrand i Danmark og udlandet)
www.bymaik.com

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Sachse:

a)
Forsiden virker umiddelbar god, men jeg savner at jeg på 20-30 sekunder kan forstå hvad det handler om. Jeg vil anbefale, at du under selve logoet øverst til venstre (TP Solution) måske laver en catch-phrase som forklarer hvad du/I tilbyder med få ord, fx "TP Solution - rådgivning om intelligente elinstallationer" .

Havde nøjagtig samme oplevelse som Andreas, det tog mig noget tid før jeg fandt ud af hvad det er du udbyder - hvis du f.eks havde Intilligent elinstallationer under TPsolution, tror jeg at det ville hjælpe gevaldigt.

Jeg er ikke sikker på om du absolut bør skrive at det er en enkeltmandsvirksomhed i den første linie, kan måske nok afskrække nogen? Hvad siger i andre til det?

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)