Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til Firma

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kasper !

Jeg fandt René F. L. forslag med Ztreamers meget indbydende..

Ellers kan du gå i retning af initialerne..

KZK Streamers.

Men held og lykke med det..

/Michael

Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:05
Kazyl syntes jeg er det bedste fordi  det er kort, og nemt at huske
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 23:17
du har altså et rigtig fedt mellemnavn.

Det klinger og hænger ved, det ville jeg vælge.

Anne Fogel - smykker med mod
Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:12
hej

hvis du ikke regner med at udvide forretningen i andre retninger end noget med tryk....så vil mit råd til dig være at dit firmanavn giver læseren en ide om hvad du laver, det gør det mere sandsynligt at de husker dig den dag de selv skal have trykket noget....nu ved jeg ikke om alle har det som mig...men når jeg ser et firmanavn der er opkaldt efter ejeren eller katten eller????.....så aner jeg jo ikke hvad de laver og jeg er ikke blevet klogere..kun mere irriteret....tænk lige på SPAMFIGTHER...er du i tvivl når du læser dette..nix!!

husk også på at navnet skal nære nogenlunde kort og nemt at læse(ordentlig grafik, så noget med skråskrift engang, aner stadig ikke hvad de handler med)...kort fordi at det skal være synligt på en bagrude streamer feks.

selv har jeg valgt det aldeles anonyme navn : nordisk-handelshus......det gjorde jeg fordi så er alle veje åbne, jeg kan handle med hvad jeg vil, men det siger ikke en dyt omm hvad jeg handler med

ups en masse ord...håber du kan bruge disse meget praktiske betragtninger til noget...ellers pøjpøj

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 23:03
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 00:40
Zyltex
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 08:29
Jeg har det lige modsat af Jan. Jeg vælger bevist at lave navne som ikke siger noget om mine produkter. Det gør det unægteligt nemmere at skifte spor, hvis man får lyst til det hen over tiden, uden også at skulle skifte navn.

Og husk: Hvad siger Skype om IP telefoni, McDonalds om burgere, Amino om iværksætteri, Pioneer om elektronik, Sony om.... osv.

Blot min ydmyge holdning naturligvis

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)