Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danskespil.dk i flash!?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Med den øgede konkurrence på spilmarkedet der kommer i det nye år, så er spørgsmålet vel om Danske Spil ikke har skudt sig selv i foden, ved at lancere en ny hjemmeside i flash og de SEO udfordringer som følger med. Confused

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 07:42

Udover at de måske har nogle SEO udfordringer så finder jeg siden ufattelig trist! Ku langt bedre lide den gamle! Det er da fuldstændig åndsvagt at man skal bruge så lang tid på at komme ind på forsiden, og se den der cirkel køre rundt 2 gange! Forsiden skal komme hurtigt! Ellers er man videre. Sådan har jeg det i hvert fald. Og fatter ikke hvad de har gang i derinde?

MVH
Hans

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:54

Ja det er heller ikke lige min kop te. Bare det at man skal klikke flere gange for at komme til en underside fra topbjælken, valgmulighederne burde komme ved at holde musen over.

Og ja, selve siden er ekstremt kedelig. Velkommen til virkeligheden, når de udenlandske bookmakere får danske licenser næste år.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:05

I går var det tilmed umuligt for mig at logge på siden med Firefox - kunne kun lade sig gøre i IE.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:06

Det kommer de til at fortryde før eller siden. Ikke kun SEO-mæssigt, men sgu også design og load-mæssigt. Ingen på det nuværende internet (af den nyere generation i al fald), gider vente 3-4 sekunder med at kunne komme igang.
Det skal jo siges at det kommer an på brugerens internethastighed samt udbyderens oploadningstid - hvor hurtigt det går.

Og lige nu er det ikke endvidere godt lavet.

Jeg tror de skyder sig selv i foden big time - især med konkurrencen som før nævnt.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Silversnail Skrevet kl. 16:20

Enig. Den eneste grund til kun at bruge flash er vel at gøre siden mere spændende ved hjælp af lyd og animation... Det synes jeg ikke de har formået. De har en overgang når man klikker til en anden sektion, og det er næsten det. Alt andet kunne lige så godt være flash elementer i en HTML side. Så det eneste at det er 100% flash gør er at trække ned i værdi pga. søgemaskine optimering og ventetid, som ikke burde være der. Udover det er der en del ting der virker som fejl eller at det ikke er helt færdigt. Det er fedt nok de tør prøve noget nyt men det er ikke for godt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)