Hej Amino-folk, Mit firma har efterhånden mange års erfaring med hosting. Lige nu har jeg 4 tilfredse VPS-kunder. Det går så godt, at jeg har besluttet mig for at udvide og satse mere på VPS hosting. Men før jeg offentligør' det nye blanye.dk site hvor man kan købe mine VPS produkter, vil jeg lave lidt pre-sale her på Amino - til fordel for dig!
Jeg har lavet 3 løsninger - men du kan kontakte mig for at få en skræddersyet løsning! Lille VPS 512 MB Hukommelse (RAM) Amino Pris: 35 kroner pr. måned! Mellem VPS 1024 MB Hukommelse (RAM) Amino Pris: 50 kroner pr. måned! Stor VPS 1536 MB Hukommelse (RAM) Amino Pris: 70 kroner pr. måned!
6 måneders administration Jeg kan tilbyde dig at administrere din server for dig, hvis du ikke er den store tech-haj, eller har andet at tage dig til. Amino Pris: 10 kroner + 50% af VPS pris, pr. måned. Det fungerer således at du til enhver tid kan sende anmodninger, og få det udført (afhængig af anmodningen størrelse) på omkring en times tid.
Troværdighed Jeg har ærligt fortalt dig at jeg har 4 VPS-kunder. Se bort fra det! Du behøver ikke frygte at jeg er væk i morgen, eller at dine data pludselig er krænkede. Jeg går højt op i fuld tilfredshed fra kundens side. Et lille testimonial jeg har fået en af mine nuværende administreret VPS-kunder til at skrive (bemærk at han skriver det rettet mod mig og ikke firmaet - nok på grund af personlig support): Sune er bundhamrende professionel, og han leverer et produkt af høj kvalitet til en pris der burde få alle konkurrenter til at skamme sig. Men udover det leverer han en vare som man finder yderst sjældent andre steder: SERVICE. Han er skræmmende hurtig til at svare på henvendelser (nogle gange så hurtig at man får dårlig samvittighed), og det er altid i en høflig, venlig og imødekommende tone. Du er også velkommen til at kontakte mig direkte hvis du har spørgsmål.
Tak fordi du overvejer Blanye hosting!! ;-) |
Kigger da efter en server da min side vokser
Er det ok der er erotik på side det er min side stripdanmark ?
Trafik grænse er der det , eller er det ok vis der kommer 10.000 besøgene om dagen på sin side ?
Hvor ligger server er det i Danmark?