Hej Aminoer Dette er mit første indlæg på amino.dk, så jeg håber ikke takt og tone er forkert. Jeg har søgt i databasen, men kan ikke umiddelbart finde et svar. Jeg tænker på at lave en hjemmeside til en bestemt gruppe mennesker, men det oplagte er optaget (dog uden at der findes en side). Mit spørgsmål går på hvad der er strategisk mest smart at tilføje til ordet, så man stadig bliver fundet. Lad os tage iværksætter som tænkt eksempel (da mit ord ligeledes er svært at skrive med bindestreg). Da ordet er langt, vil jeg helst undgå at tilføje for meget. Der er knap 2000 danske søgninger på google ifølge adwords om måneden, men ingen søgninger hvis man tilføjer -er eller -en. Jeg vil gerne score højt når der bliver søgt på iværksætter, men drukner mit domæne i mængden, hvis det får endelsen -en på for eksempel? iværksætter.dk (optaget) Hvad er smartest? 1000 tak for hjælpen. Hvis jeg har gjort noget forkert, ved at skrive dette indlæg, så sig venligst til. Venlig hilsen Jens |
Hold navnet så kort og simpelt som muligt. Det er både nemmest at stave til og huske. Find evt. et synonym, eller gør som Thorborg, opfind et nyt navn der ikke et så langt.