Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I byen i Århus?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi holder julefrokost næste fredag i Århus. Er der nogen som har et par gode bud på hvor der er godt at tage hen om aftenen?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 09:24

Jeg foretrækker personligt engelske pubs, så Bridgewater og Sherlock Holmes er mine foretrukne :-)

Bridgewater er en hyggelig lille pub ved åen, der er mulighed for både at sidde udenfor og indenfor - men på denne tid af året er det nok mest behageligt at sidde indenfor.

De har ofte livemusik i form af noget stille akustisk musik, og der er generelt en rigtig hyggelig stemning. Efter kl. 22 skal der fremvises ID - og ingen under 18 kommer ind. Desuden koster entréen 20 kr. efter kl. 22 :-)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 13:32

Thorups Kælder som ligger StoreTorv 3, er et rigtigt godt bud. Det er uden sammenligning, en af Århus hyggeligste steder og så er der priser der er til at forstå. F.eks en flaske øl til 10,- indtil kl 23 og drinks til 30. Fredag er så karaoke aften og det er hylende sjovt ;-)

Så det er helt sikkert, et besøg værd ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:35

I skal bare bevæge jer ned mod åen og så følge strømmen af mennesker. Der er masser af cafaer, diskoteker, barer mv. i området.

Hvis I er til drinks / cocktails kan jeg anbefale FIDELS - som også ligger ved åen. De bruger frisk frugt mv. i deres coctails.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)